همه چیز تغییر کرده است، ستاره لورکوزن نمی رود!


کد اطلاعات: 2055559
28 تیر 1403 ساعت 02:07 |
5.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به نظر می رسد جرمی فریمپونگ که در آستانه جدایی بایرلورکوزن بود در این تیم بماند.

همه چیز تغییر کرده است، ستاره لورکوزن نمی رود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها سوالی که در ترکیب اصلی لورکوزن وجود دارد این است که آیا بایرن مونیخ پیشنهاد خوبی برای جاناتان تاه مدافع این تیم خواهد داد و آیا این انتقال انجام خواهد شد یا خیر؟ در صورت جدایی مدافع کلیدی، قهرمان دو دوره آلمان پیروت هینکاپی را به عنوان جانشین خود خواهد داشت که در صورت ماندن تاه می تواند به تیم دیگری برود.

رابرت اندریش 29 ساله نیز می تواند مانند دو فصل گذشته به خط دفاعی منتقل شود. رقابت در خط هافبک شدید است. در کنار آندرس، پالاسیوس و الیکس گارسیا که با 18 میلیون یورو به این تیم پیوستند و گرانیت ژاکا برای تصاحب پست هافبک رقابت می کنند.

2055296

نکته مهم وضعیت یکی از بازیکنانی است که لورکوزن برای جدایی اش آماده می کرد. بر خلاف همه شانس ها، جرمی فریمپونگ باید در تیم بماند. بند فسخ او (40 میلیون یورو) این هفته به پایان می رسد. پیشنهادهایی که قرار بود از سوی باشگاه های مورد علاقه او از جمله رئال مادرید، منچسترسیتی و لیورپول به لورکوزن ارسال شود، در نهایت به دستش نرسید. او اکنون ترجیح می دهد در بایر و تحت مدیریت آلونسو بماند. این یک مزیت بزرگ برای قهرمان بوندسلیگا است که اکنون می تواند فصل جدید را با همان قدرت فصل 2023-24 آغاز کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی