همه چیز درباره عیسی آل کثیر/ 62 گل من، زوج آقای گل جدید لیگ برتر

گل در بازی اول

این بازیکن در هفته بیست و سوم همان فصل یکی از مهم ترین گل های دوران حضور خود در پرسپولیس را مقابل استقلال به ثمر رساند تا گل محمدی تنها پیروزی مقابل استقلال را به دست آورد.

در مقابل یک رقیب معمولی امتیاز کسب کنید

این مهاجم در لیگ برتر بیست و یکم و در هفته های اول، چهارم، دهم و سیزدهم 4 گل مقابل فولاد خوزستان، گهر سیرجان، پیکان و تراکتورسازی برای پرسپولیس به ثمر رساند اما با مصدومیت بهمن ماه سال گذشته از میادین دور بود. ماه ها از مزارع دور بود.

علت فینالیست بودن و محرومیت عجیب!

همه چیز درباره عیسی آل کثیر/ 62 گل من، زوج آقای گل جدید لیگ برتر

نویسنده چهار گل در لیگ بیست و یکم

دادن جام به یحیی

این بازیکن پس از پایان فصل نوزدهم لیگ برتر در تابستان 1398 و قبل از شروع لیگ بیستم به پرسپولیس پیوست. روزهایی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و بلافاصله از این مهاجم جدید استفاده کرد.

عیسی آل کثیر بازیکن جدید 32 ساله پرسپولیس در همان سالی که 30 سال داشت از باشگاه صنعت نفت آبادان به پرسپولیس پیوست.

اما نگاهی به گل های این بازیکن از آغاز فعالیت حرفه ای خود نشان می دهد که آل کثیر از سال 1392 تاکنون در تیم های باشگاهی مختلف مانند بدر بندرکنگ (7 گل) و آلومینیوم هرمزگان (11 گل) در لیگ آزادگان بازی کرده است. ، نفت تهران (10 گل)، پیکان (8 گل)، صنعت نفت (12 گل) و پرسپولیس (14 گل – مجموع گل های لیگ برتر، لیگ قهرمانان و سوپرجام) موفق شدند 62 بار گلزنی کنند. آمار گلزنی عیسی قطعا برای بسیاری از هواداران پرسپولیس بسیار مهم است، بنابراین آل کثیر می تواند جای خالی لوکادیا را در کنار آقای گل شیخ دیاباته لیگ برتر نوزدهم پر کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این مهاجم 183 سانتی متری دزفولی موفق شد در دقیقه 61 بازی سوپرجام مقابل تراکتورسازی در 9 خرداد 1400 گل پیروزی پرسپولیس را به ثمر برساند.

همه چیز درباره عیسی آل کثیر/ 62 گل من، زوج آقای گل جدید لیگ برتر

دوباره در آسیا امتیاز بگیریم

نکته جالب اینجا بود که الکثیر در اولین بازی خود (پس از محرومیت) برای پرسپولیس به نساجی گل زد. او در هفته بیستم لیگ بیستم با برتری یک بر صفر پرسپولیس با گل دقیقه 8 کنعانی زادگان، گل دوم پرسپولیس را در دقیقه اول وقت اضافه به ثمر رساند تا وقتی تیمش 1-2 عقب بود، پرسپولیس به پایان رسید. بازی با یک تساوی و یک امتیاز

در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ و هفته ششم مقابل شارجه، عیسی آل کثیر در برد ۴ بر صفر آن تیم گلزنی کرد و در دقیقه ۴۱ اولین گل خود را با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند. سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل السد تک گل پرسپولیس را در دقیقه 88 به ثمر رساند تا قرمزها وارد جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان شوند. آل کثیر سپس هر دو گل تیم یحیی را در بازی بعدی مقابل پاختاکور به ثمر رساند تا پرسپولیس به نیمه نهایی صعود کند. اما شادی گل این بازیکن خوزستانی با جریمه شش ماهه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شد تا او علاوه بر فینال آسیا، نتواند در آستانه هفته بیستم برای تیمش به میدان برود. لیگ برتر. .

مهمترین گل آل کثیر

مرد 14 تیم پرسپولیس و 62 تیم فوتبال ایران

در هفته بیست و دوم، آل کثیر به جای عالیشاه در دقیقه 29 وارد زمین شد و تک گل پرسپولیس را مقابل سپاهان به ثمر رساند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. گل سپاهان در آن بازی را محمد محبی به ثمر رساند تا رقیب همیشگی پرسپولیس در دقیقه 87 از شکست فرار کند!

آل کثیر تا زمانی که مصدوم نبود دو گل برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان 2021 به ثمر رساند. او در هفته چهارم مرحله گروهی مقابل تیم گوا در برد 4-0 دقیقه 47 گل سوم تیمش را به ثمر رساند و در هفته ششم مقابل الریان زد گل چهارم را در دقیقه 73 در برد پرسپولیس به ثمر رساند. در این دیدار که 2-4 زمین را ترک کرد. .

همه چیز درباره عیسی آل کثیر/ 62 گل من، زوج آقای گل جدید لیگ برتر