همون موقع میگم اسمار سرمربی نیست/ پرسپولیس بود که بهش اعتبار داد!



اسماعیل حلالی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست و دوم گفت: پرسپولیس قهرمان شد اما سال بسیار پرتلاطمی بود. این باشگاه در ابتدای فصل می توانست در پست های ضعیف بازیکنان تاثیرگذاری را جذب کند اما این اتفاق نیفتاد و روند رشد پرسپولیس را مختل کرد. به همین دلیل پرسپولیس در نیم فصل با مشکلات زیادی مواجه شد و در برخی دیدارها امتیاز از دست داد.

وی افزود: در نیم فصل و بعد از رفتن یحیی گل محمدی همه فکر می کردند مشکلات بیشتر می شود اما با جذب چند بازیکن در پست های مورد نیاز تیم از بسیاری از مشکلات کاسته شد. روند فنی تیم بهتر خواهد شد و تیم از نظر فنی متعادل خواهد بود.

وی درباره عملکرد اسمار در پرسپولیس اضافه کرد: اسمار نه آن زمان سرمربی بود و نه الان، اما چون در این تیم کار کرده بود، بازیکنان او را به خوبی می شناختند و به اندازه کافی شناخته شده بود، به عنوان سرمربی انتخاب شد. . در آن زمان از نظر روحی و روانی به تیم کمک زیادی کرد. بازیکنان همچنین دوست نداشتند که شخص دیگری وارد شود و بخواهد با افکار فنی آنها برخورد کند. پرسپولیس اگرچه در جام حذفی با اسمار شکست خورد و حذف شد اما در لیگ به بردهای ارزشمندی دست یافت و تیم با ثبات شد.

حلالی در ادامه به رقبای پرسپولیس در فصل گذشته اشاره کرد و گفت: مهمترین رقیب پرسپولیس استقلال بود، آنها فقط در کسب نتیجه ثابت قدم بودند اما حواشی زیادی داشتند. همین موضوع باعث شد پرسپولیس به روند خوب خود ادامه دهد و مدعی قهرمانی بماند. به هر حال فصل پرنوسانی را شاهد بودیم اما پرسپولیس توانست به عملکرد خوب خود ادامه دهد و در نهایت به قهرمانی برسد.

وی درباره جدایی عثمر از پرسپولیس نیز گفت: فکر می کنم این پرسپولیس بود که به اسمار اعتبار داد. اگر الان اسمار از دیگر تیم های خارجی پیشنهاد دارد به این دلیل است که پرسپولیس به او اعتماد کرده است. همان موقع می گویم که او سرمربی نیست و به عنوان مربی به ایران آمد اما در مقطعی باشگاه تصمیم گرفت او را به عنوان سرمربی انتخاب کند. هنر مربی زمانی مشخص می شود که خودش تیم را ببندد، با این تیم کار کند و نتیجه بگیرد. به نظرم خوب است که عثمر رفت و دنبال فردی بود که بتواند سرمربی شود.

حلالی همچنین درباره اینکه آیا باشگاه در شرایط فعلی باید به دنبال مربی ایرانی یا خارجی باشد، گفت: اگر می خواهند مربی خارجی بیاورند باید مربی سطح بالایی را انتخاب کنند و اگر باشگاه چنین توان مالی ندارد، باید مربی خارجی بیاورند. بهتر است با مربیان ایرانی تماس بگیرید. آنها توان فنی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس را دارند.

بیشتر بخوانید: 95 درصد قهرمانی پرسپولیس به دست بازیکنان/آبرام چرخی هم تیمی های گواردیولا را قهرمان کرد!/دستگیری افشاریان خیلی چیزها را زیر سوال برد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال