همین: شهریار مغانلو و مهدی قائدی حالا یکی شده اند!


سرویس خبر شماره: 2052461
13 جولای 1403 در 11:47 ق.ظ |
2.9 هزار |

2نقطه نظر

آقای گل عنوان یکی از روزنامه های امارات است

روزنامه های الخلیج و البیان از نهایی شدن انتقال شهریار مقانلو به اتحاد کلبا خبر دادند.

همین: شهریار مغانلو و مهدی قائدی حالا یکی شده اند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از حضور در سانتا کلارای پرتغال باید شاهد دومین انتقال شهریار مقانلو به خارج از کشور باشیم. آقای گل در دو فصل اخیر لیگ برتر ایران با باشگاه اتحاد کلبا به توافق نهایی رسید و فوتبال خود را در لیگ ADNOC ادامه خواهد داد.

نام اتحاد کلبا با حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم بر سر زبان ها افتاد و فوتبالدوستان نتایج این باشگاه را دنبال کردند و با حضور مهدی قیدی با لباس ببرها، این تیم اماراتی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. .

با این حال این باشگاه که از فصل قبل و به درخواست مجیدی به دنبال جذب شهریار مغانلو بود، فاصله چندانی با جذب آقای گل از لیگ برتر ایران ندارد و به نظر می رسد در روزهای آینده شاهد این موضوع باشیم. اعلام رسمی حضور این بازیکن در کولبا.

1980786

روزنامه الخلیج در خبری مبنی بر معرفی سرمربی جدید کلبا از حضور مغانلو در این تیم خبر داد و نوشت: اتحاد کلبا قرارداد خود را با شهریار مغانلو، مهاجم 29 ساله ایرانی تیم سپاهان نهایی کرد. و همچنان به دنبال جانشینی برای والاس دوس سانتوس مدافع برزیلی است که قراردادش با کولابا به پایان رسیده است.

روزنامه البیان نیز نوشت: اتحاد کلبا همچنین با ووک رازوویچ، سرمربی سابق الفیها عربستان و سرمربی سابق الظفره و الوحده قرارداد امضا کرد. این تیم به زودی شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی تیم سپاهان را به خدمت خواهد گرفت.

به این ترتیب باید گفت که حضور شهریار مغانلو در اتحاد کلبا قطعی شده و اگر این باشگاه اماراتی بتواند موافقت شباب الاهلی را برای تمدید قرارداد قرضی مهدی قیدی جلب کند، این دو بازیکن ایرانی می توانند یک تیم قدرتمند را تشکیل دهند. خط حمله ببر

قیدی در فصل گذشته در تمامی رقابت ها توانسته شانزده بار برای کولابا گلزنی کند و حالا با حضور شهریار مقانلو خط حمله زهرآگینی در انتظار رقبای کولابا خواهد بود که موی سر تیم های بزرگ لیگ ADNOC در لیگ ADNOC بوده است. دو فصل گذشته

این تیم اماراتی به تازگی با ووک رازوویچ، سرمربی سابق الفیحه قرارداد امضا کرده تا در فصل پیش رو به مصاف حریفان خود برود. سرمربی صربستانی که دو فصل پیش با غلبه بر الهلال قهرمان جام حذفی عربستان شد و تیمش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساند.

مجله اخبار فوتبال داخلی