هندرسون عصبانی از مگوایر: داری چیکار میکنی؟ (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس در اولین بازی خود در سال 2022 که در دیداری دوستانه مقابل سوئیس برگزار شد، موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد.
مگوایر در این بازی غایب بود اما انتظار می رود در بازی دوستانه روز سه شنبه مقابل ساحل عاج در ورزشگاه ومبلی حضور داشته باشد.
با این حال، تصاویر منتشر شده از تمرینات شاگردان گرت ساوتگیت نشان می دهد که هندرسون از عملکرد مگوایر در آستانه مسابقه چندان راضی نیست.
بازیکنان تیم ملی انگلیس در چند رده در حال بازی درون تیمی و آماده سازی بودند و در حالی که بازیکنان سرگرم بودند و جک گریلیش و نیک پوپ در میانه رینگ به دنبال بازپس گیری توپ بودند، مگوایر تک پاس را قطع کرد. پاس داد و وقتی توپ به او رسید و تصمیم گرفت آن را حفظ کند.


سرویس خبر شماره: 1817000 |
08 فروردين 1401 ساعت 10:32 |
5,859 امتیاز خبر|

0نظرات

حرکات هری کاپیتان یونایتد در تمرینات انگلیس خشم جردن هندرسون را برانگیخته است.

این موضوع باعث تعجب و عصبانیت هندرسون شد و او تعداد پاس ها و ضربه های متوالی هم تیمی هایش را که به عدد 42 رسیده بود، شمارش کرد و با رسیدن توپ به مگوایر قطع شد.
کاپیتان لیورپول با تعجب به مگوایر نگاه کرد و سپس به او فریاد زد: “چیکار می کنی؟” این موضوع توجه بسیاری از رسانه ها و شبکه های اجتماعی انگلیسی زبان را به خود جلب کرده است.
مگوایر در هفته‌های اخیر روزهای کابوس‌آمیزی را با منچستریونایتد سپری کرده و پس از عملکرد ضعیف او و تیم در زمین، مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.
با این حال ساوتگیت از تصمیم خود برای دعوت از این بازیکن در هفته گذشته دفاع کرد و گفت که هرگز به حذف این مدافع از تیم انگلیس فکر نکرده اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی