هند پرماجرا: پنالتی یونایتد و دو اخراج فولام

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد امشب در اولدترافورد میزبان فولام بود تا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در خانه و مقابل چشمان هواداران خود به مصاف حریفان لیگ برتری خود برود.

این شروع بازگشت رویایی یونایتد در تئاتر رویاها بود. شاگردان تنهاچ که حالا دو نفره بر حریف خود برتری داشتند و فولام که از نظر روحی کاملاً شکسته شده بودند، در دقیقه 77 با ضربه سابیتزر گل دوم را به ثمر رساندند تا برای اولین بار در این بازی از حریف پیش بیفتند. . یونایتد که در دقیقه 9 حاضر به تسلیم شدن حریف خود نبود، یک گل دیگر در وقت اضافه از برونو فرناندز به ثمر رساند تا بازی را به بهترین شکل ممکن برای شیاطین سرخ به پایان برساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یونایتد که چند روز پیش صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را قطعی کرد، علاوه بر این رقابت های اروپایی، روی جام حذفی انگلیس نیز حساب ویژه ای باز کرده است. یونایتد که بعید به نظر می رسد شانس قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشد، امیدوار است این فصل را با کسب یک یا دو جام دیگر با موفقیت به پایان برساند.

در حالی که تنها 15 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، ناگهان اتفاقی افتاد که جدول را کاملا به سود شیاطین سرخ برگرداند.

در حالی که فولام 9 نفره شد، برونو فرناندز از یونایتد پشت توپ ایستاد و یک پنالتی را به گوشه سمت راست دروازه زد. برند لنو جهت توپ را اشتباه ارزیابی کرد تا بازی به تساوی برسد.


سرویس خبر شماره: 1896651
Mar 28, 1401 @ 22:25
4.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پیروزی 3-1 منچستریونایتد مقابل فولام به لطف یک اتفاق جنجالی در دقیقه 75 بازی که یونایتد یک پنالتی اعلام کرد و فولام را به 9 نفر رساند، به دست آمد.

هند پرماجرا: پنالتی یونایتد و دو اخراج فولام

در دقیقه 71 آنتونی روی ضد حمله یونایتد را زد و توپ را به سانچو رساند. توپ او از کنار لنو گذشت اما توسط ویلیان از خط خارج شد، اما بازیکنان یونایتد به شدت به داور اعتراض کردند و معتقد بودند که او از دستش استفاده کرده است. پس از بررسی توسط VAR، داور نقطه پنالتی را نشان داد.

1833860
1833861

داور به خاطر این خطای هند ویلیان را اخراج کرد. در حالی که بازیکنان فولام به شدت اعتراض می کردند، میتروویچ، گلزن فولام در آن مسابقه، هنگام اعتراض دست به داور زد و به همین دلیل با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد و فولام به 9 نفر کاهش یافت. با توجه به اینکه ویلیان با خطای هند 100 درصد از گلزنی یونایتد جلوگیری کرده بود، داور چاره ای جز اخراج او نداشت. در تصاویر تلویزیونی، به نظر می رسید که میتروویچ از کلمات خطاب به داور قبل از هل دادن او با لمس فیزیکی استفاده می کرد که داور را بسیار عصبانی کرد.

1833862
1833863
1833864
1833865

اما علیرغم انگیزه های یونایتد در نیمه اول، بازی امشب مقابل فولام با تساوی بدون گل به پایان رسید و فولام در دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط مهاجم صربستانی خود الکساندر میتروویچ به گل رسید تا یونایتد را در خانه شوکه کند.