هنوز نمی توانم باور کنم که لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را بردیم

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال می گوید که هنوز نمی داند آنها در فصل گذشته چه کارهای بزرگی انجام دادند.

کورتوا هنوز باور ندارد که رئال فصل گذشته هم قهرمان لالیگا و هم لیگ قهرمانان اروپا شد. در این مدت خوب استراحت کردم و ذهنم پاک شد. من بیش از هر زمان دیگری وقت خود را با فرزندانم سپری کرده ام و همیشه در کنار خانواده ام بوده ام. در طول فصل، تمرکز اغلب روی بازی بعدی است و شما زمان کافی برای لذت بردن از بودن در کنار دوستان و خانواده خود را ندارید. سه هفته اول بعد از پایان فصل، فقط استراحت کردم. نه تمرین، نه فوتبال، فقط استراحت. اکنون زمان تمرین برای فصل آینده است. هنوز کمی مصدوم هستم و بعد از کار در داخل خانه و زیر نظر فیزیوتراپیست ها تمرینات خود را در چمن از سر می گیرم. تبریک های زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان دریافت کردم. واقعا خوشحالم و احساس غرور می کنم. صادقانه بگویم، ما هنوز افتخاراتی را که فصل گذشته کسب کردیم، داریم. من آن را باور نمی کنم. ما هنوز نفهمیده ایم که چه کار بزرگی انجام داده ایم.»


سرویس خبر شماره: 1833255
21 جولای 1401 ساعت 17:31 |
4.1 هزار |

1نقطه نظر

تیبو کورتوا:

کورتوا ادامه داداین رئال مادرید است و ما مشتاق کسب جام های بیشتری در فصل آینده هستیم. فصل سخت تر و پرتنش تری در انتظار ما است، اما ما برای رویارویی با هر چالشی آماده خواهیم بود. ما نباید فراموش کنیم که جام فیفا را خواهیم داشت. وسط فصل امیدوارم بتوانیم با بلژیک در قطر نتایج خوبی کسب کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، رئال مادرید فصلی باورنکردنی را پشت سر گذاشت و توانست سوپرکاپ اسپانیا، لالیگا و در نهایت لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد. در ابتدای فصل هیچکس چنین موفقیتی را برای کهکشانی ها تصور نمی کرد اما در نهایت همه چیز طبق برنامه تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی پیش رفت. در مسیر رسیدن به این موفقیت های بزرگ، نقش تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی غیرقابل انکار است. او را بهترین بازیکن جهان می دانند.