هنگام حمله به سارقان؛ کاپیتان آژاکس مصدوم شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سارقان مسلح در چند سال گذشته بارها به بازیکنان و خانه آنها حمله کردند و تادیچ آخرین قربانی این حادثه بود.
این بازیکن چهار سال پیش از ساوتهمپتون به آژاکس پیوست و از آن زمان به یکی از مهره های این تیم تبدیل شده است. او به این تیم کمک کرد تا سه عنوان قهرمانی لیگ هلند را کسب کند و جایگاه خود را در تیم تثبیت کند.
حالا روزنامه هلندی De Telegraaf گزارش داده است که این بازیکن چند روز پیش با یک اتفاق ترسناک و ناراحت کننده مواجه شده و دچار مصدومیت جزئی شده است.


سرویس خبر شماره: 1837539
19 اوت 1401 در 01:09 ب.ظ |
624 امتیاز خبر

1نقطه نظر

دوسان تادیچ کاپیتان آژاکس در نزدیکی محل اقامتش مورد حمله سارقان قرار گرفت.


به نوشته این روزنامه، دو سارق مسلح که برای شناسایی نشدن کلاه ایمنی به سر داشتند، بیرون از خانه تادیچ به او حمله کردند و ظاهراً هدف آنها سرقت ساعتی بود که این بازیکن در آن روز به سر داشت.
این اتفاق بین 27 تا 28 جولای رخ داد و وقتی این بازیکن صرب از ماشین پیاده شد متوجه شد که شرایط مساعد نیست و سعی کرد از دست این دو سارق فرار کند اما مجبور شد با آنها درگیر شود و پس از یک به محض مجروح شدن وی، سارقان به هدف خود رسیدند و به سرعت متواری شدند.
این اتفاق یک روز پس از گلزنی تادیچ در پیروزی 1-3 مقابل شاختار دونتسک در دیدار دوستانه پیش فصل رخ داد و هنوز هیچ خبری در مورد اینکه چه کسانی سارقان بودند، وجود ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی