هواداران استقلال جام جهانی را از ترکیه تماشا می کنند

آبی ها پس از دیدار سوپرجام به تعداد روزهایی که کادر فنی در نظر گرفته اند استراحت خواهند کرد و پس از آن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. در صورت موافقت با برگزاری اردوی خارج از کشور، حضور در ترکیه برنامه آینده آنها خواهد بود و در غیر این صورت، مقدمات شروع مجدد لیگ در ایران ادامه خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی ریکاردو ساپینتو از سران باشگاه استقلال خواسته تا اردوی خارج از کشور برپا کنند و در صورت تایید این درخواست، احتمالا آبی ها در جام جهانی (اردوگاه احتمالی خارج از کشور) در ترکیه حضور خواهند داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته یازدهم تعطیل شد تا ملی پوشان بتوانند مرحله نخست اردوی پایانی خود را قبل از شروع جام جهانی 2022 آغاز کنند. تیم های لیگ برتری تعطیلات طولانی ای را آغاز کردند که در این مرحله از فصل آن را تجربه نکرده بودند. برخی تیم ها از جمله استقلال در نظر دارند بخشی از این تعطیلات را به اردوی خارجی اختصاص دهند.

استقلال هم اکنون با 22 امتیاز در رده دوم قرار دارد. قهرمان فعلی لیگ برتر که امسال با سرمربی خارجی در این مسابقات شرکت کرده بود، چهارشنبه در دیدار سوپرجام به مصاف نساجی می رود. با توجه به این جلسه، دانشجویان ساپینتو تعطیلات خود را یک هفته بعد آغاز خواهند کرد.


سرویس خبر شماره: 1850818
8 نوامبر 1401 ساعت 08:24
729

0نقطه نظر

اگر با اردوی پیشنهادی ساپینتو موافقید

شاگردان ساپینتو احتمالا به درخواست این مربی به اردوی خارج از کشور خواهند رفت.

هواداران استقلال جام جهانی را از ترکیه تماشا می کنند