هواداران استقلال می خواهند من سرمربی این تیم شوم. من می خواستم، اما انگار قرار نیست این اتفاق بیفتد!


پس از جدایی امیر قلعه نویی از استقلال در پایان اردیبهشت ماه 1398، مدیریت این باشگاه به دنبال ایجاد شرایطی برای روی کار آمدن سرمربی جدید بود و ابتدا گزینه های داخلی و خارجی را کنار هم قرار داد، اما پس از یک مدت زمانی مدیران استقلال. به این نتیجه رسیده اند که بهتر است روی یک سرمربی داخلی تمرکز کنیم. بر این اساس علیرضا منصوریان و پرویز مظلومی به گزینه های اصلی تبدیل شدند و کار رو به جلو بود اما منصوریان در مصاحبه ای که با خبروزشی در 6 خرداد 94 انجام داد، عملا راه را برای سرمربیگری پرویز مظلومی هموار کرد.

منصوریان که در آن زمان هدایت نفت تهران را برعهده داشت، درباره ماجراجویی های خود گفت: من از خانواده استقلال هستم و می خواهم سرمربی این تیم شوم. هواداران استقلال هم خوب هستند و می خواهند من هدایت تیم را بر عهده بگیرم. در این مورد به صراحت می گویم که می خواهم سرمربی استقلال شوم اما به نظر می رسد شرایط مهیا نیست و اوضاع بهتر نمی شود، زیرا اگر الان از نفت جدا شوم تمام تلاشم بی نتیجه می شود و در آنجا حتی ممکن است این تیم سقوط کند. ما مستقل هستیم و قصد نداریم توسعه خانه خود را به قیمت تخریب خانه دیگران ببینیم. بر اساس این اصل به احتمال زیاد فصل آینده هدایت نفت را بر عهده خواهم داشت. البته حتما روزی سرمربی استقلال می شوم و دینم را ادا می کنم.

علیرضا منصوریان در ابتدای تابستان 1394 به آرزوی خود جامه عمل پوشاند و سرمربی استقلال شد. وی این سمت را تا پایان شهریور 1395 بر عهده داشت.

گفتگو با منصوریان درباره سرمربی استقلال



سرویس داخلی اخبار فوتبال