هواداران استقلال نقل و انتقالات را فراموش کرده اند!


سرویس خبر شماره: 2052826
15 جولای 1403 ساعت 12:59 |
5.5 هزار |

8نقطه نظر

ترکیب هیئت مدیره مورد انتقاد جدی است

اگرچه پس از مدت ها هیات مدیره استقلال مجددا تاسیس و تکمیل شد، اما هماهنگی فعلی هلدینگ خلیج فارس انتقادهای زیادی را به دنبال داشته است.

هواداران استقلال نقل و انتقالات را فراموش کرده اند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو روز پیش و پس از گذشت نزدیک به 21 ماه بالاخره هیات مدیره استقلال تشکیل شد و پس از مدت ها اعضای هیات مدیره آبی ها به پنج نفر رسید.

آخرین باری که استقلال شاهد هیئت 5 نفره بود با هدایت مصطفی آجورلو بود که پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبداللهی و مهدی افضلی به تیم مدیریتی استقلال انتخاب شدند، البته یک ماه بعد حجت کریمی جایگزین عبداللهی شد.

بعد از یک سال و با کناره گیری آجورلو، باشگاه استقلال با سه چهار نفر از اعضای هیئت مدیره جلسات خود را برگزار کرد و این موضوع تا روز چهارشنبه ادامه داشت. جایی که آبی ها هیئت مدیره خود را با دو عضو جدید بستند. در حال حاضر احمد شهریاری، مهدی افضلی، مهدی حیدرزاده، فرشید سمیعی و مصطفی خارکن پنج نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هستند.

مهم این است که انتخابات در فضای هواداری با انتقاد همراه بود. پیش از این گفته شد احمد شهریاری به عنوان نماینده هلدینگ پرسیک گلف تمامی امور باشگاه استقلال را برعهده گرفت و حتی انتخاب سرمربی، کادر فنی و بازیکنان جدید نیز زیر نظر او انجام می شود و عملا در حال انجام است. شاهد تشکیل هیات مدیره واحد در استقلال.

2050620

البته باشگاه استقلال و مدیران این تیم می توانند با دادن اختیارات بیشتر به فرشید سمیعی که با توجه به شرایط موجود و علاقه هلدینگ و شهریاری به تسلط بر تمامی امور باشگاهی، روند تصمیم گیری تک قطبی این باشگاه را تغییر دهند. باشگاه، به نظر می رسد این فرضیه دور از ذهن است.

به نظر می رسد در حال حاضر تمام مسیرهای باشگاه استقلال به احمد شهریاری ختم می شود و باید گفت حتی پس از روی کار آمدن هلدینگ خلیج فارس و تغییرات ایجاد شده، این هیات مدیره به هیچ وجه مورد پسند هواداران استقلال نیست. . و او یکی از چهره های شاخص است. از هیچ چیز جالبی در آموزش آن استفاده نشده است.

قطعا عجیب ترین انتخابی که صورت گرفته حضور مصطفی خرکانه در جمع مدیران استقلال است. فردی که تمام عمر ورزشی خود را در والیبال گذرانده و انواع و اقسام سمت ها و سمت ها را در این رشته داشته است و معلوم نیست حضور یک فرد با سابقه والیبال چه کمکی به تیم فوتبال استقلال می کند.

1497383

بدیهی است که استقلال یک باشگاه چندمنظوره با پشتوانه در چندین حوزه مختلف مانند والیبال نمی‌خواهد یک چهره والیبالی در بین رهبرانش وجود داشته باشد. بی شک مصطفی خنگره که چند سال پیش صراحتاً در مورد علاقه اش به پرسپولیس مصاحبه کرده بود، چیزی کمتر از یک چهره فوتبالی با سابقه در استقلال و فوتبال کشور نیست که می تواند به یکی از بازیکنان کمک کند. بزرگترین تیم های ایران و آسیا.

هنوز مشخص نیست که هدف از انتخاب این کارخانه به عنوان عضوی از هیئت مدیره یکی از دو قطب اصلی فوتبال ایران چه بوده است و آیا باید ورزشکاری را برای حضور در تصمیم گیری های استراتژیک انتخاب کرد یا خیر. مرکز باشگاه استقلال چرا از پیشکسوتان و بازیکنان سرشناس باشگاه استقلال استفاده نشد؟ بازیکنانی که هر کدام نشان دهنده باری برای خود هستند و می توانند باری جدی از دوش مدیریت استقلال بردارند و در نهایت به سرمایه مدیریتی باشگاه تبدیل شوند.

البته انتقادها فقط متوجه کارخانه مصطفی نیست. مهدی افضلی و مهدی حیدرزاده در مهر ماه 1400 و مهدی حیدرزاده در خرداد 1402 به عضویت هیئت مدیره استقلال درآمدند، اما تاکنون هیچ کس تاثیر مثبتی از این دو عضو هیئت مدیره استقلال ندیده است، مگر اینکه این افراد فقط خود را درگیر امور اداری کنند. امور باشگاه چالش ها و مسائل.

در شرایطی که عملکرد باشگاه استقلال در نقل و انتقالات مورد انتقاد هواداران قرار گرفته، انتخاب این افراد برای هیئت مدیره جدید نیز بحث های جدیدی را در محافل هواداران آبی ها آغاز کرده است. در شرایطی که تصاحب این باشگاه توسط هلدینگ پرسیک گلف امیدهای زیادی را در میان هواداران ایجاد کرده است. اما بعد از برکناری علی خطیر که اقدامی علیه مدیریت و قهرمانی استقلال در رقابت های قهرمانی بود، دومین تصمیم بزرگ مدیریت باشگاه نظری در بین هواداران برانگیخت و خواستار توضیح درباره این ترکیب و چیدمان هستند. .

مجله اخبار فوتبال داخلی