هواداران بدون تغییر وزن به تمرینات بازگشتند


سرویس خبر شماره: 1853540
23 نوامبر 1401 @ 5:54 بعد از ظهر
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رحیم پور که در فصول اخیر شرایط متفاوتی را با پرسپولیس تجربه کرده است، گفت: همیشه در بالا و پایین جدول استرس وجود دارد، ما این استرس را با پرسپولیس در لیگ و آسیا تجربه کردیم و البته در سطح نیستیم. قعر جدول و تنها با یک پیروزی در جمع بهترین تیم ها قرار می گیریم.باید ترکیب خود را تقویت کنیم.به بچه ها اعتماد زیادی دارم و این نتایج درخشانی می دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مظاهر رحیم پور، بدنساز فصل گذشته پرسپولیس که در این فصل حال و هوای متفاوتی را در بین هواداران تجربه می کند، درباره تیمش گفت: تیم خوب و مدیران جوانی داریم. ما جوان ترین تیم از نظر مدیریت و بازیکن هستیم. از نظر سابقه بازی هم می گویم جوانان، نتایج خوبی گرفتیم که می توانست بهتر باشد و در آینده نزدیک نتایج بهتری هم بگیریم. روزهای خوب و سختی را پشت سر گذاشتیم و باید ریسک ها را به حساب کمبود تجربه این تیم بگذاریم.

رحیم پور، بدنساز آماتور، قبل از استراحت، وضعیت بدنی و وزن بازیکنان را ثبت کرد و با شروع مجدد تمرین، آنها را دوباره بررسی کرد.

هواداران بدون تغییر وزن به تمرینات بازگشتند

وی درباره وزن کشی هواداران گفت: آخرین بازی ما مقابل استقلال بود و وزن و ترکیب بدن آنها را در هتل ثبت کردیم. من خودم یک پروتکل تمرینی در تعطیلات طراحی کردم تا بچه ها را متناسب نگه دارم. آماری که از بچه ها بعد از بازگشت به تمرینات گرفتیم خوب بود. بازیکنان زیادی تمرینات خود را انجام داده بودند و این به ما کمک می کند.