هواداران سپاهان و تبریک برای یک نیمه! (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین باری که سپاهان توانسته بود در بهمن ماه سال 1396 و قبل از شیوع ویروس کرونا در مقابل هوادارانش اجرا کند. در آن زمان امیر قلعه نویی هدایت تیم را برعهده داشت و او هدایت طلایی اصفهان را برعهده داشت و آنها توانستند نتایج بسیار خوبی کسب کنند اما بعد از شیوع ویروس کرونا و اتفاقات مقابل پرسپولیس در نقش جهانی که با برتری 3 بر صفر سرخپوشان پایتخت به پایان رسید، اعلام شد که دو سپاهان با افت قابل توجهی مواجه شده اند و دیگر طرفداری را در کنار خود نمی بینند.
بعد از دو سال و اندی اما بالاخره سپاهان در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل استقلال توانست مجوز بازی در حضور هوادارانش را بگیرد و با وجود فروش 21 هزار بلیت، شاهد حضور چیزی نزدیک به 22-25 هزار سرباز در ورزشگاه بودیم و البته 2،3 هزار استقلالی با کمی اشتیاق این بازی را دنبال کردند.

تیم فوتبال سپاهان پس از دو سال و سه ماه توانست دوباره مقابل هواداران خود به میدان برود.

البته در نیمه دوم هم دیدیم که تماشاگران از جایشان بلند شدند و دقایقی سر و صدا کردند. جایی که استقلالی ها علیه فرشاد احمدزاده بازیکن اسبق پرسپولیس شروع به شعار دادن کردند و سپاهانی ها به مقابله پرداختند. البته این موضوع تقریباً در همه ورزشگاه‌های ایران دیده می‌شود و یادآور اهمیت توجه بیشتر به محتوای هواداران برای تشویق تیم‌های مورد علاقه‌شان است. محتوایی که به طور کلی باید با فرهنگ هر شهر، استان یا کشور تطبیق داده شود و در طول بازی زیر نظر کانون هواداران باشگاه پخش شود.

بازگشت هواداران در نقش جهان هیجان خاصی به مسابقه داده بود. هواداران دو تیم بارها از بازیکنان خواستند در جریان بازی به جلو بیایند و حمله کنند و از آنها حمایت کنند. با کمال تعجب، با شروع نیمه دوم، ورزشگاه سکوت کرد و نزدیک به 25000 هوادار در نقش جهان نشسته بودند و بدون هیچ فریاد و سر و صدایی بازی را تماشا می کردند. بازی ای که با توجه به شرایط دو تیم در نیمه دوم سرد بود و در واقع بازیکنان اینجا نیاز به فشار هواداران داشتند تا عملکرد بهتری داشته باشند و انگیزه بیشتری داشته باشند.


سرویس خبر شماره: 1823273 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 14:13 |
1,917 امتیاز خبر|

0نظرات

این لحظه از نیمه دوم بازی استقلال و سپاهان است که هواداران آبی پوش علیه فرشاد احمدزاده شروع به شعار دادن کردند و هواداران اصفهانی در حین تماشای زمین بازی به تلافی آنها پرداختند. این همه هیاهو در ورزشگاه نقش جهان پس از شروع نیمه دوم تا پایان بازی بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی