هواداران لیدز برای جسی مارش تنگ شده اند!


سرویس خبر شماره: 1922690
03 مه 1402 در 04:15
534

0نقطه نظر

نتایج آنها را در منطقه سقوط قرار داد و هواداران به سرعت وارد توییتر شدند تا مارش را به فکر فرو ببرند. یکی از هواداران نوشت: “شاید جسی مارش مدیر بسیار خوبی باشد” و دیگری اضافه کرد: “اخراج جسی مارش در لیدز اشتباه بزرگی بود.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران لیدز معتقدند که یک عذرخواهی به جسی مارش بدهکار هستند و اخراج مارش پس از آخرین شکست زیر نظر گارسیا، این تیم را یک قدم به منطقه سقوط نزدیکتر کرد.

در جای دیگر، یکی از هواداران خاطرنشان کرد: “هواداران لیدز به جسی مارش یک عذرخواهی بدهکار هستند. بازیکنان آنها کاملاً بی ارزش هستند.

1855552

با این حال، برخی از هواداران مخالف بودند، به طوری که یکی از هواداران لیدز ادعا کرد که “جسی مارش این تیم را کشته است”. این آمریکایی در 6 فوریه با تیم هفدهم لیگ اخراج شد، فقط یک مکان بالاتر از منطقه سقوط، درست خارج از تفاضل گل. در آن زمان، لیدز هفت بازی را بدون برد پشت سر گذاشته بود.
در بازی بعدی در الند رود، لیدز میزبان لسترسیتی، تیم دیگری در منطقه سقوط خواهد بود و برنده آن بازی، بلیت سقوط را به چمپیونشیپ تقدیم خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لیدز پس از شکست 5-1 و 6-1 در خانه پالاس و لیورپول، به مصاف فولام رفت و 1-2 شکست خورد تا خطر سقوط را بیش از پیش احساس کند.

مارش در میان بسیاری از طرفداران یک چهره سرگرم کننده بوده است. چهارمین شکست در پنج دوره تحت هدایت گارسیا، سرمربی جدید، این سوال را به همراه داشت که آیا مشکل در لیدز، سرمربی است یا خود بازیکنان.

1855551

نتایج ضعیف باعث شد تا هواداران لیدز فکر کنند اخراج مارش یک اشتباه بوده است

هواداران لیدز برای جسی مارش تنگ شده اند!