هواداران لیورپول نگران تاریخچه “بحران مصدومیت” تیم آرن اسلات خواهند بود

هواداران لیورپول در حال تدارک یک فصل جدید هستند و همه ما می دانیم که با توجه به اینکه آرن اسلات سرمربی جدید ما خواهد بود، تغییرات زیادی رخ خواهد داد.

بیشتر اینها منجر به خوشبینی در مورد انتصاب Duthcman شده بود، اما با آخرین نظراتی که در مورد او منتشر شد، می توان این موضوع را کمی کاهش داد.

طبق گزارش The Athletic: تیم‌های او بارها و بارها در Eredivisie، لیگ برتر فوتبال هلند بهترین‌ها بودند، اما آنها نیز تسلیم بحران‌های مصدوم شدند.»

بیشتر بخوانید: (ویدئو) جرارد نام می‌دهد که پسرش کدام بازیکن لیورپول را بیشتر از او دوست دارد.

با توجه به تعداد دفعاتی که تحت نظر یورگن کلوپ با مشکلات مصدومیت دست و پنجه نرم کردیم، این دقیقاً گزارشی نیست که بخواهیم درباره کادر جدیدمان نوشته شود.

همانقدر که از شکست دادن چلسی به همراه بچه هایمان در ومبلی لذت بردیم، این یک وضعیت آمادگی جسمانی است که دوست داریم دیگر در مرسی ساید شاهد تکرار آن نباشیم.

با این حال، قبل از اینکه همه ما بیش از حد در زباله‌دان قرار بگیریم، ممکن است به دلیل ورود روبن پیترز خاص به‌عنوان مربی عملکرد بدنی اصلی تیم اول، دلایل کافی برای مثبت اندیشی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) با شروع تعمیرات تابستانی، جرثقیل های جدیدی در خارج از آنفیلد مشاهده شدند

همانطور که در میل گزارش شد، مرد هلندی الگوهای خواب بازیکنان را در فاینورد به دقت زیر نظر داشت تا عملکرد را در روزهای بازی بهبود بخشد و این روال ها به میزان آسیب کمتری برای تیم اردیویسه کمک کرد.

اگرچه ممکن است در سرمربی جدید ما سابقه مصدومیت وجود داشته باشد، اما به نظر می رسد مربی عملکرد جدید او حداقل این بخش را بهبود بخشیده است.

زمان نشان خواهد داد که آیا ما شاهد تکرار مشکلات مصدومیت خود خواهیم بود یا خیر.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot

https://www.empireofthekop.com/2024/07/03/slot-injury-crises-history/ منبع: