هواداران منچستریونایتد خواستار خرید مهاجم نقابدار شدند/ خرید فوری عثیمان!

او ناپولی را با 18 گل در 19 بازی لیگ به صدر جدول سری آ رساند، در حالی که دو گل در اروپا نیز دارد. شیاطین سرخ مشتاق جذب او هستند اما ناپولی می تواند 115 میلیون پوند رکورد باشگاه را بخواهد. اما بسیاری از هواداران یونایتد معتقدند عثیمان ارزش هر پنی را دارد و از باشگاه خواسته اند تا تمام تلاش خود را برای جذب او انجام دهد.

این مطلب را هم بخوانید: ویکتور عثیمان فروشی نیست!/ بازیکن نقابدار که بیشتر از رونالدو پرید و مثل دروگبا بازی می کند



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پس از گلزنی این نیجریه ای به اینتراخت فرانکفورت، یکی از هواداران نوشت: “منچستریونایتد باید عثیمان را به خدمت بگیرد، او شگفت انگیز است.” دیگری افزود: عثیمان بارها ثابت کرده که چرا باید او را بخریم. نفر سوم گفت: اوسیمن گل می زند. او یک مهاجم ترسناک است. منچستریونایتد به شما نیاز دارد. و دیگری افزود: یونایتد باید در تابستان امسال هر کاری که لازم است انجام دهد تا عثیمان را بگیرد.

ویکتور عثیمان در فرم فوق العاده ای قرار دارد و به روند گلزنی خود برای تیم ایتالیایی مقابل آینتراخت فرانکفورت در لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد.

اعتقاد بر این است که عثیمان یک بند آزادسازی 107 میلیون پوندی در قرارداد خود دارد که در صورت عدم جذب هری کین، یونایتد ممکن است باعث شود.

عثیمان در نیمه اول دروازه را باز کرد و ناپولی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی آینتراخت فرانکفورت 10 نفره را 2-0 شکست داد و کولو موانی دیگر هدف نقل و انتقالات یونایتد کارت قرمز گرفت. و هواداران یونایتد بعد از بازی فقط به یک نفر چشم داشتند: عثیمان.