هواداران ویلا می ترسند که در آنفیلد “یک جدید پاره شود” – اما شوت هشدار اولی واتکینز – لیورپول اف سی

منچستر، انگلستان - پنجشنبه، 10 نوامبر 2022: اولی واتکینز بازیکن استون ویلا پس از به ثمر رساندن گل افتتاحیه در جریان بازی دور سوم جام لیگ فوتبال بین باشگاه منچستریونایتد و استون ویلا FC در اولدترافورد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

خیلی متفاوت. اونای امری ما را کاملاً تغییر داده است و به هواداران امیدوار است که اروپا در فصل آینده امکان پذیر است.

ما خیلی سریعتر از زمان جرارد توپ را به حرکت در می آوریم و او اعتماد به نفس را در بازیکنانی که در ابتدای فصل مشکل داشتند، القا کرده است.

با نزدیک شدن به بازی، با هوادار ویلا کریپی کوک صحبت کردیم (@CrippyCooke) برای به دست آوردن افت در فصل های هر دو طرف، درگیری شنبه و خیلی چیزهای دیگر.

شروعی وحشتناک اما پایانی امیدوارکننده.

فکر می کنید ویلا در کجای جدول به پایان برسد؟

کدام بازیکنان بیشتر درخشیده اند و تلاش کرده اند؟

با این حال، با توجه به اینکه کجا بودیم، هنوز یک دستاورد فوق العاده است، اما حیف است که اینقدر نزدیک بودیم.

لیورپول در حال حاضر در حال پرواز است، اما آنها در این آخر هفته به مصاف تیمی از استون ویلا می روند که آرزوهای اروپایی خودشان را دارند.

ترنت الکساندر-آرنولد در هشت بازی هفت گل زده است، بنابراین دوئل احتمالی او با اشلی یانگ یا متی کش نیز می تواند کلیدی باشد.

منچستر، انگلستان - پنجشنبه، 10 نوامبر 2022: اونای امری، مدیر استون ویلا در جریان بازی دور سوم جام لیگ فوتبال بین باشگاه منچستریونایتد و استون ویلا FC در اولدترافورد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بیرمنگام، انگلستان - دوشنبه، 26 دسامبر 2022: اولی واتکینز، بازیکن استون ویلا، به ثمر رساندن تنها گل تیمش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین استون ویلا اف سی و لیورپول اف سی در ویلا پارک جشن گرفت.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

امری این را ثابت کرده است، پس اثبات است.

آیا فکر می‌کنید لیورپول فصل آینده «بازمی‌گردد»؟

آنها با مصدومیت در خط هافبک بدشانسی داشته اند، بنابراین در فصل 2023/24 نباید مشکلی ایجاد شود.

امری ما را در مالکیت توپ بسیار بهبود بخشیده است، بنابراین می توانیم از عقب بازی کنیم و توپ را در یک سوم وسط بهتر نگه داریم.

ما 3-1 در ویلا پارک شکست خوردیم و قرمزها اکنون در شرایط بسیار بهتری هستند.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 13 آوریل 2022: سرمربی ویارئال، اونای امری در جریان بازی دور دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول اف سی و اس ال بنفیکا در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در مورد لیورپول، کمپین آنها را چگونه ارزیابی می کنید؟

او در این فصل تحت هدایت جرارد فقط یک گل و دو پاس گل در لیگ به ثمر رساند، اما پس از تغییر مدیریتی، 13 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است.

محمد صلاح در بازی معکوس یک گل جدید برای ما پاره کرد و 10 گل در 8 بازی اخیر خود به ثمر رسانده است، بنابراین مورنو نمی تواند یک بازی بد داشته باشد.

لیورپول در تمام فصل در خانه جامد بوده است، در حالی که ویا اخیراً در جاده ها مشکل داشته است، بنابراین نمی توانم تصور کنم که در آنفیلد چیزی به دست آوریم.



https://www.thisisanfield.com/2023/05/villa-fans-fear-being-torn-a-new-one-at-anfield-but-ollie-watkins-warning-shot/ منبع:

آنها از نظر فرم بسیار تیمی هستند و در 9 بازی از 13 بازی اخیر خود در لیگ پیروز شده اند و تهدیدی برای امیدهای لیگ برتر لیورپول هستند.

حتی صحبت هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ویا می تواند او را در تابستان بگذارد، بنابراین او از زمان رفتن جرارد بیشترین مشکل را داشته است.

با این حال، فرم خارج از خانه آنها قبل از آوریل افتضاح بود، بنابراین این چیزی است که یورگن کلوپ باید مسئولیت آن را بر عهده بگیرد.

من فکر می‌کنم لیورپول می‌تواند فصل بعد به طور قانع‌کننده‌ای به جمع چهار تیم برتر برسد، حتی با وجود فوتبال اروپایی.

لستر، انگلیس - دوشنبه، 15 می 2023: گلزنان لیورپول، ترنت الکساندر-آرنولد (C) و کورتیس جونز (R) پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لستر سیتی و لیورپول در ورزشگاه کینگ پاور جشن گرفتند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

امری چه کرده است که چنین تفاوتی ایجاد کرده است؟

برای لیورپول که شانس حضور در جمع چهار تیم برتر را داشته باشد، باورنکردنی است، با توجه به اینکه آنها ماه‌ها پیش از این شانس دور بودند.

من برای لیورپول 2-1 استون ویلا خواهم رفت.

قرمزها دوشنبه شب به هفتمین برد متوالی خود در لیگ برتر دست یافتند و لستر را شکست دادند و 3-0 پیروز شدند.

آخرین باری که صحبت کردیم، شما منفی بودید، اما الان باید اوضاع خیلی متفاوت باشد؟

با نگاه کردن به شنبه، نبردهای کلیدی کجا هستند؟

در حالی که رقابت برای کسب مقام در لیگ اروپا پس از ماه‌ها پایین بودن در جدول بسیار شوکه کننده است، اکثر هواداران بر این باور بودند که این تیم می‌تواند در نیمه‌های برتر به پایان برسد.

فکر نمی‌کنم ویا بتواند فوتبال اروپا را تضمین کند، برایتون و تاتنهام احتمالاً به ترتیب در رده‌های ششم و هفتم قرار خواهند گرفت، بنابراین انتظار دارم که ما در رده هشتم بمانیم.

در نهایت، پیش بینی شما چیست؟

اگرچه الکس مورنو در دوران امری خرید فوق العاده ای بوده است، اما اولی واتکینز بیشترین درخشش را داشته است.

لیورپول یک حمله رشک‌برانگیز دارد که می‌تواند بهترین دفاع را به دست آورد، بنابراین فکر می‌کنم آنها اوضاع را تغییر خواهند داد.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 6 می 2023: محمد صلاح بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و برنتفورد در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در طرف مقابل، داگلاس لوئیز و جان مک گین برای برگرداندن توپ به سختی تلاش خواهند کرد، بنابراین لیورپول مجبور خواهد شد برای توپ کار کند.

لستر، انگلیس - دوشنبه، 15 می 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه فوتبال لستر سیتی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه کینگ پاور جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ما زیر نظر استیون جرارد به سمت یک نبرد سقوط می رفتیم، اما اکنون استون ویلا به پتانسیل خود پی برده است.

به نظر می رسد دیدار روز شنبه از ویلا یک آزمون بسیار بزرگتر باشد، اما اونای امری پس از جایگزینی استیون جرارد، ثروت آنها را متحول کرده است.

2R1WBT6 لستر، انگلستان.  15 مه 2023. ویرجیل ون دایک از لیورپول در حالی که ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول به ثمر رساندن گل سوم خود در جریان بازی لیگ برتر در ورزشگاه کینگ پاور، لستر، جشن می گیرد، جمعیت را تشویق می کند.  اعتبار تصویر باید به شرح زیر باشد: اندرو یتس/ اعتبار اسپورتیماژ: Sportimage Ltd/Alamy Live News

لوکاس دیگن بزرگترین قربانی دوران امری بوده است. او در ماه فوریه برای مورنو کنار گذاشته شد و جای خود را به تیم بازنگردانده است.