هواداران چلسی ممکن است به کلاه های حلبی خود نیز نیاز داشته باشند – Talk Chelsea

اما من هم اکنون کلاه حلبی خود را بر سر گذاشته ام و آماده ام!

اما موضع من این است که به مالکان اعتماد و ایمان دارم تا در حال حاضر تصمیمات درستی برای باشگاه بگیرند. و آنها این را به عنوان پشتیبان پاتر می دانند. پس من با آنها هستم. اگر آنها تصمیم بگیرند پاتر را اخراج کنند، من نیز این موضع را درک کرده و از آن حمایت خواهم کرد.

به غیر از مشکلات دندان در تابستان، صاحبان جدید کاری نکرده اند که من به آنها اعتماد نکنم یا آنها را روشن کنم. آنها جاه طلبی نشان داده اند، پول زیادی را برای سرمایه گذاری روی تیم خرج کرده اند، و یک تیم استخدام در کلاس جهانی را استخدام کرده اند تا ما را به جلو هدایت کنند. برای من احمقانه است که بعد از این همه از آنها حمایت نکنم. آنها به صحبت های طرفداران گوش می دهند و من از آن قدردانی می کنم.

برداشت من از کل وضعیت این است که فقط چند هفته پیش بود که همه ما بعد از یک پنجره نقل و انتقالات فوق العاده در باشگاه در ابر نهم بودیم و آینده واقعاً خوب به نظر می رسد. این آینده هنوز واقعاً خوب به نظر می رسد، هیچ چیز تغییر نکرده است.

البته ناامیدی های شنبه هنوز وجود دارد. ما منحرف شدیم و این همان چیزی بود که در آن زمان مرا آزار داد. می‌خواستم با وجود باخت در دورتموند عملکرد خوب را ادامه دهم، اما به عقب رفتیم. این ناامید کننده و سخت بود.

ما به نتیجه نیاز داریم، دو راه برای آن وجود ندارد. طرفداران پاتر را روشن کرده‌اند و شما می‌توانید آن را همین الان احساس کنید. اما باشگاه از پاتر حمایت می کند، پس این بدان معناست که من هم هستم. این پشتوانه کورکورانه من نیست، من مشکلات او را می بینم و دیگر 100% مطمئن نیستم که او آن مرد است. اما من در حال حاضر با باشگاه در این قطار هستم و قرار نیست از آن بپرم.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelsea-fans-might-well-need-their-tin-hats-too/ منبع:

من درخواست اخراج پاتر را درک می کنم. در حال حاضر سؤالات زیادی در مورد او پرسیده می شود که کاملاً تأیید شده است.

باید اعتراف کنم که وقتی دیدم دومین مقاله روز تلگراف مت لاو درباره گراهام پاتر بعد از ظهر دوشنبه منتشر شد، مجبور شدم بخندم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که در این لحظه بخندم!

این جایی است که تا الان در آن هستم، هنوز کمی صبر دارم. البته، این می تواند به زودی تغییر کند و من نمی ترسم که آن را همانطور که در آینده می بینم نام ببرم. اگر واقعاً احساس کنم پاتر باید برود، این را خواهم گفت.

البته، این احساسی است که او چگونه از طرفداران و رسانه‌ها به طور یکسان مورد انتقاد قرار می‌گیرد، در حالی که به دوران بسیار پرتلاطم باشگاه می‌رویم. همه چیز غم انگیز است، آنها واقعا هستند.

متأسفانه برخی از طرفداران به جنبه های انسانی نگاه می کنند و فقط هر فصل ظروف نقره می خواهند. این چیزی است که ما در 20 سال گذشته از آن تغذیه کرده‌ایم، بنابراین من هم متوجه شدم. اما من قبلاً اینجا بوده ام و همه چیز را در این باشگاه دیده ام و به همین دلیل است که هرگز اجازه ندادم این موقعیت ها مرا از بین ببرد. من می دانم که به زودی دوباره روزهای خوب و نور در انتهای تونل وجود خواهد داشت.

طبق گزارشات، به گراهام پاتر گفته شده است که کلاه حلبی خود را برای طوفان آماده کند، اما هواداران چلسی ممکن است نیاز داشته باشند که یک کلاه حلبی نیز پیدا کنند تا از شرایط پرتلاطمی که با آن روبرو هستیم عبور کنند!

احساس می کنم به زودی دوباره چیزهای بزرگی با این باشگاه در راه است، اما ما در دوره ای هستیم که برای رسیدن به آن از چند تپه بالا می رویم. یک لحظه (در ژانویه) به بالای تپه رسیدیم و قبل از اینکه دوباره بالا برویم باید پایین برویم. تپه ها به زودی صاف می شوند، من در این شکی ندارم.