هواداران PSG از لیونل مسی ناامید نخواهند شد! (تصویر)

اما هواداران پاری سن ژرمن امروز با پیام های تند مرکز تمرین این باشگاه را هدف قرار دادند و از لیونل مسی و ناصر الخلیفه خواستند باشگاه را ترک کنند. این گونه عبارات در این نوشته ها دیده می شود; ناصر، لئو، لطفا بیرون برو – به طور متوسط ​​10 سال با سرمایه گذاری قطری به رهبری ناصر الخلیفی – امباپه پاریس، لئوناردو گو.

حملات هواداران به لیونل مسی و دیگر اعضای پاری سن ژرمن همچنان ادامه دارد.

از زمان باخت عجیب و غریب پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در هفته گذشته و حذف این ستاره، هواداران این باشگاه فرانسوی به سبک بازی و عملکرد برخی از ستاره های بزرگ و مشهور خود از جمله لیونل اعتراض کردند. مسی پرداخت کرد. در پیروزی 3-0 پاریس مقابل بوردو در روز یکشنبه، لیونل مسی هو شد و نیمار پس از گلزنی در جریان بازی، به دلیل سوت زدن مورد هدف هواداران قرار گرفت.

هواداران پاری سن ژرمن نیز اخیرا در نامه ای سرگشاده خواستار استعفای ناصر الخلیفه شدند. این در حالی است که برخی منابع مدعی شده اند که کانون رسمی هواداران پاریس به نوشته های امروز درباره مرکز تمرینی این کمپ بی توجهی کرده و مدعی شده این اعتراضات کار آنها نبوده است. بنابراین، به نظر می رسد بدترین روزهای لیونل مسی در دوران باشگاهی اش رو به پایان است و او که با افت شدید آمار مواجه شده، برای اولین بار مورد هدف هواداران خودش قرار گرفته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1815345 |
23 مارس 1400 ساعت 20:23 |
2,649 امتیاز خبر|

0نظرات

حملات مداوم؛