هواداری مثل شهباززاده; آیا او روی نیمکت می نشیند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اما در فاز هجومی استقلال هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند چرا که در دیدار با مس کرمان به سختی و با ضربه یمگا پیروز شد و در بازی با نفت مسجد سلیمان میزان موقعیت ها. استقلال روی دروازه داشت نفت کمی ایجاد شد. با این حال، اگر از آن چند فرصت استفاده می کرد، می توانست از زمین پیروز بیرون بیاید.


سرویس خبر شماره: 1842001
13 سپتامبر 1401 @ 10:43 ق.ظ |
1.7 هزار |

5نقطه نظر

استقلال به غیر از بازی با سپاهان در سایر دیدارها در فاز دفاعی تیم خوبی بود چرا که در 3 بازی فقط یک بار دروازه او باز شد.

هواداری مثل شهباززاده;  آیا او روی نیمکت می نشیند؟

سرمربی تیم استقلال که در نیمه دوم با ملوان سیستم 3-3-4 را برای آبی ها انتخاب کرد که هم در دفاع و هم در حمله سیستم قابل اعتمادی است و تیمی که این روش را انتخاب می کند می تواند در تعداد زیادی باشد. حمله می کند، همچنین در مرحله تهاجمی سعی و خطا می کند. او در بازی با نفت مسجد سلیمان سجاد شهبازادا را نیمکت نشین کرد زیرا در سه بازی قبل از این بازی موفق به گلزنی نشد و شاید در بازی با پیکان به نام محمد محبی تساوی به پایان برسد. در عکس های تمرین روز گذشته استقلال که در کانال رسمی این باشگاه منتشر شد، محمد محبی هم با کاور آبی و هم کاور زرد که بدون شک یکی از تیم های اصلی و ذخیره است. ریکاردو ساپینتو برای یافتن ترکیب اصلی تیمش و اینکه کدام تیم بهترین است از انجام این آزمایش ها ابایی ندارد، به خصوص که بازیکنان در مسابقات بهتر از تمرینات خود را نشان می دهند. البته این تصمیم می تواند این پیام را به ستارگان استقلال بدهد که ماموریت سنگینی بر دوش دارند و اگر نتوانند بهترین نمایش را در مسیر تعیین شده داشته باشند، چاره ای نیست که ساپینتو به مهره دیگری اعتماد کند. یکی از امتیازات استقلال در این فصل، تعداد بازیکنان زیاد به خصوص در فاز هجومی است که دست سرمربی پرتغالی را برای نمایش جسورانه باز گذاشته است.

همچنین لازم به ذکر است که محمد محبی در بازی با نفت مسجد سلیمان بازیکن سرسختی بود و در حرکت های هجومی استقلال نقش به سزایی داشت اما واقعیت این است که بازی خوب هجومی با گلزنی تمام می شود. و تیمش را به سه امتیاز رساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی