هوادار الهام بخش و بی صدا، ماموریت مشترک جام حذفی

قرعه کشی جام حذفی ساکت الهامی در این فصل نیز مانند فصل گذشته پیش رفت.

هوادار الهام بخش و بی صدا، ماموریت مشترک جام حذفی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساکت الهامی که در فصول اخیر دو بار با تراکتورسازی و نساجی قهرمان جام حذفی شده، امیدوار است این بار با هواداران جام قهرمانی را ببوسد. او برای رسیدن به این هدف چند بازیکن جدید به تیم اضافه کرد. مسعود شجاعی، کاپیتان نساجی و حسین ابراهیمی که از بازیکنان سرشناس خط هافبک به شمار می رود و همچنین امید سینک. بازیکنی که قرار بود در تیم ملی هند بازی کند اما به دلیل بازی در تیم های لیگ برتری فرصت چندانی برای پیگیری این پرونده پیدا نکرد.

قرعه ای که در این فصل برای ساکت الهامی با تیم هواداران انجام شد تقریبا شبیه به اتفاقات فصل گذشته است. او فصل گذشته با نساجی در بازی رفت با گل حسن نجفی تیم دسته اولی آرمان گهر را شکست داد و این بار با تیم هواداران به دیدار دسته اولی چادر ملو رفت و با یک گل پیروز شد. دومین بازی فصل گذشته نساجی مقابل یک تیم کرمانی دیگر بود. البته یک تیم لیگ برتری. نساجی در ورزشگاه امام رضایی مشهد با نتیجه 3 بر یک گل گهر را شکست داد و این بار باید با یک تیم کرمانی دیگر با هواداران بازی کند. این رفسنجان من است. در صورتی که ساکت الهامی و تیم هواداران این مرحله را به سلامت پشت سر بگذارند، سه بازی دیگر برای رسیدن به جام قهرمانی خواهند داشت.

1793723
نساجی فصل گذشته پس از باخت گل گهر به مصاف استقلال – مس کرمان و آلومینیوم رفت و هر سه تیم را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد. ساکت الهامی با وجود اینکه هدفش سومین قهرمانی در جام حذفی نیست، اما بازیکنان تیم هواداری از ابتدای فصل اعلام کرده اند که در این فصل با حضور این مربی تلاش خواهند کرد تا جام قهرمانی را ببوسند. آیا باز هم این اتفاق خوب برای ساکت ایلامی رخ خواهد داد و آیا این افتخار بزرگ نصیب تیم هواداران خواهد شد؟ باید صبر کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1866371
12 بهمن 1401 ساعت 15:17 |
182

0نقطه نظر