هوادار تراکتور بوی انتقام نمی دهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه پاس می تواند جذابیت این دیدار را دوچندان کند اما طبق اعلام هیئت تامین، این دیدار بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه پاس برگزار می شود زیرا این ورزشگاه انجام نمی دهد. درب دارند و نمی توانند پذیرای مردم باشند.

رویارویی با تراکتور برای ساکت الهامی سرمربی سابق این تیم دیگر آن حساسیت سابق را ندارد. او در دور اول بازی ها تراکتورسازی را در تبریز متوقف کرده بود. او به جای اینکه به این سوال فکر کند، به سه امتیاز بازی و صعود به نیمه بالای جدول فکر می کند و دیگر خبری از خطوط او در کنار زمین نیست و حتی می توان با اطمینان گفت که او تبدیل به یک ساکت شده است. مربی درست مثل اسمش در بازی با صنعت نفت در آبادان و در لحظاتی که داور کارت قرمز را به بازیکن صنعت نفت داد، کسی در حاشیه حضور نداشت و جنجال در قاب دوربین، سکوتی الهام بخش و در به شجاعت داور پایان دهید زیرا اشتباه خود را در مقابل حریف انجام داد، تحسین برانگیز بازگشت. قطعا به ساکت الهامی کمک می کند تا مربی موفق تری شود. مربی ای که در ابتدای کارش دو جام رنگارنگ در کلکسیون خود دارد. دو قهرمانی با تراکتور و نساجی در جام حذفی.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1869240
19 فوریه 1401 ساعت 09:48
1.3 هزار |

0نقطه نظر

انتظار می رود یکی از جذاب ترین و تهاجمی ترین دیدارهای هفته نوزدهم را در ورزشگاه پاس شاهد باشیم. چرا که هوادار با کسب سه امتیاز این بازی می تواند حضور در نیمه بالای جدول را تجربه کند و از طرفی عبور هوادار از آن سوی زمین این فرصت را به تراکتور می دهد تا چالش چهارمی را مطرح کند. در جدول قرار دهید جدای از این انگیزه ها، هواداران در هفته های اخیر با هدایت ساکت نشان داده اند که تیمی هستند که با وجود امکانات کم، حتی مقابل تیم های بزرگ هم با کیفیت و هجومی بازی می کنند و به دنبال اتحاد در منطقه سوم دفاعی هستند. از Step در برابر حملات استفاده کنید. شیوه ای از بازی که عموم را جذب نمی کند. از طرفی تراکتور خمس نشان داد که تیم متفاوتی شده است. تیمی که برای گرفتن سه امتیاز بازی خوب و چشم نوازی انجام می دهد.

1712155

هوادر در یکی از بازی های باقی مانده هفته نوزدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه پاس میزبان تراکتورسازی خواهد بود.

هوادار تراکتور بوی انتقام نمی دهد