هواپیمایی که مقابل پرسپولیس به زمین نشست!

مس که آمار دفاعی خوبی در این فصل داشت، در رفسنجان هم شکست ناپذیر بود و سعی می کند این روند را مقابل پرسپولیس هم حفظ کند. نکته جالب اینکه نارنجی پوشان رفسنجان سه بازی مقابل تیم های مدعی قهرمانی لیگ، پرسپولیس، استقلال و سپاهان دارند و در شرایطی که دیگر استقلال و پرسپولیس مقابل سپاهان بازی نمی کنند، این تیم می تواند در تعیین قهرمان لیگ نقش داشته باشد.

مس رفسنجان با انگیزه زیادی تمرینات خود را ادامه می دهد و باید دید در اولین مرحله از سال جدید خورشیدی مقابل پرسپولیس چه عملکردی خواهد داشت.

1836120
1836121



مجله اخبار فوتبال داخلی

مسی ها عصر دوشنبه تهران را به مقصد رفسنجان ترک کردند تا در فاصله چهار روز مانده به میزبانی پرسپولیس، تمرینات خود را در شهر خودشان ادامه دهند. این تیم در شرایطی میزبان پرسپولیس است که سرخ پوشان چاره ای جز برد در بازی های باقیمانده لیگ ندارند اما بازی مقابل مس در رفسنجان یکی از بازی های بسیار سخت آنها محسوب می شود.

1836122


سرویس خبر شماره: 1897788
آوریل 08, 1402 در 04:30
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پروازهای من به رفسنجان برای تدارک پذیرایی مهم؛

مس رفسنجان که در هفت هفته پایانی لیگ با سه تیم مدعی لیگ بازی می کند، برای میزبانی از پرسپولیس به رفسنجان بازگشت.

هواپیمایی که مقابل پرسپولیس به زمین نشست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان سال سخت 1401 را با پیروزی شیرین مقابل تراکتور به پایان رساند و به تعطیلات رفت. تمرین شاگردان محمد ربیعی پس از پنج روز تعطیلی از 12 فروردین در زمین دانشگاه تهران برگزار شد و این تیم خود را برای دیدار سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس آماده می کند.