هوینس: سادیو مانه چکش خط حمله بایرن است

اولی هوینس در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد گفت: “شوق هواداران بایرن بیش از هر زمان دیگری است. ما با شرایط عجیب و زیبایی روبرو هستیم. همه نگرانی ها از بین رفته و هواداران کاملا خوشحال هستند. در این میان برخی رسانه ها همچنان در حال بازی هستند. در برابر آن.” و آنها بایرن را هدف گرفتند. برای من خیلی ناراحت کننده است. چون معتقدم مدیریت باشگاه با توجه به شرایط موجود خیلی خوب کار می کند.”

رئیس سابق بایرن مونیخ می گوید که سادیو مانه را تحسین می کند. ستاره سنگالی که در تابستان لیورپول را ترک کرد و به بایرن مونیخ آمد تا جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر کند.

هوینس در مورد آن گفت: “وقتی عکس مانه را در بازی اینتراخت دیدم که بلندگو را در کنار تماشاگران نگه داشته بود، باورم نشد. اینکه هواداران افراطی باشگاه بلافاصله آن را پذیرفتند و بلندگو را به او دادند بسیار جالب بود. من شک دارم که بسیاری از بازیکنان سابق بایرن بتوانند همین کار را انجام دهند. سادیو مانه در حمله ما به عنوان چکش عمل خواهد کرد. اینکه حسن توانست به این خوبی کار کند و مانه را به مونیخ بیاورد واقعا شاهکار بود.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

اولی هونس به تمجید از خرید جدید بایرن مونیخ، سادیو مانه، ستاره سنگالی را به یک چکش در خط حمله باواریایی ها تشبیه کرد.

هوینس: سادیو مانه چکش خط حمله بایرن است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ فصل جدید را پر سر و صدا آغاز کرده و در سه هفته ابتدایی بوندس لیگا 15 گل به ثمر رسانده و تنها یک بار دروازه خود را باز شده دیده است. رئیس سابق باشگاه مدعی است اگرچه فصل گذشته از مدیریت بایرن انتقاد شد، اما سیاست نقل و انتقالات تابستانی از جمله خرید سادیو مانه باعث شده تا مدیران باشگاه به امتیاز قابل قبولی دست یابند.


سرویس خبر شماره: 1840157
02 سپتامبر 1401 در 11:59 ب.ظ
3.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر