هیاهوی خرید تاد بالی این بار به باشگاه فرانسوی می رسد!


سرویس خبر شماره: 1896693
29 مارس 1401 ساعت 07:00
238 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مالک پرهیاهو چلسی این بار یک باشگاه فوتبال می خرد.

هیاهوی خرید تاد بالی این بار به باشگاه فرانسوی می رسد!

رسانه های انگلیسی مدعی هستند که تاد بولی چند سالی است که می خواهد به لیگ 1 برود. اگرچه این تصاحب هنوز رسمی نشده است، اما به نظر می رسد همه چیز برای انتقال مالکیت در مسیر درست قرار دارد.

البته اخیرا الکساندر چفرین، رئیس یوفا به احتمال بازنگری این قانون اشاره کرده است. رویدادی که به ویژه برای قطری ها ایده آل خواهد بود زیرا به آنها اجازه می دهد منچستریونایتد را بخرند و در لیگ 1 با پاری سن ژرمن رقابت کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رسانه‌های فرانسوی توضیح می‌دهند که تاد بوهلی، که همچنین سعی کرد سوشا یا ژیروندین بوردو را بخرد، می‌خواست برای خرید OL آنلاین شود. با این حال، مذاکرات بین ژان میشل اولاس، خانواده سیدوکس و جان تکستور بسیار پیشرفته بود. البته نکته دیگری در آن زمان مشکل ساز بود زیرا دو باشگاه متعلق به یک مالک نمی توانند در یک جام اروپایی شرکت کنند. اگر OL و چلسی هر دو شانس کمی برای بازی در لیگ قهرمانان بعدی داشته باشند، این دو باشگاه همه چیز را خواهند داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از زمانی که تاد بولی مالک باشگاه چلسی بود، آبی های لندن گران ترین باشگاه فوتبال جهان از نظر خرید بازیکن بوده اند، اما به نظر می رسد او نمی تواند جلوی بازی را بگیرد.اسراف مالی. به گزارش روزنامه گاردین، پس از صرف 600 میلیون یورو در 6 ماه، تاجری که طبق گزارش فوربس 4.5 میلیارد یورو برآورد شده است، اکنون به خرید استراسبورگ نزدیک شده است.

نکته جالب این است که قبل از اینکه به دنبال آلزاس برای خرید باشد، بولی سعی کرد هزینه خرید المپیک لیون را پرداخت کند و سعی کرد از جان تکستور پیشی بگیرد.