هیتر گلخانه فروش هیتر گلخانه با بهترین قیمت و کیفیت | mehbaran

سیستم گرمایشی دستگاه تا زمانی که دمای محیط به دمای مد نظر کاربر برسد به کار خود ادامه میدهد . پس از رسیدن به دمای مد نظر سیستم گرمایشی متوقف شده ولی فن ها همچنان به کار خود ادامه میدهند. با کاهش دما در محدوده ی تعیین شده ، سیستم گرمایشی مجددا شروع به کار خواهد کرد . کاربر دمای مد نظر خود را بر روی پنل مخصوص دستگاه انتخاب کرده و دکمه ی شروع عملکرد را فشار میدهد.

فروش هیتر کابینتی 250 هزار گلخانه ای

هیتر گلخانه فروش هیتر گلخانه با بهترین قیمت و کیفیت | mehbaran

راندمان مصرف انرژی در هیتر گازی شعله درون حدود 80 درصد است و به علت وجود اگزوز برای خروج گازهای سمی متصاعد شده، بخشی از گرما از طریق همین گاز ها به بیرون از محیط انتقال پیدا می کند و هدر می رود. اما هوای پاک و مناسب در اختیار گیاهان و تولیدات قرار می گیرد و باعث عملکرد مطلوب آن ها می شود. این هیتر ها به علت هزینه پایین مصرف انرژی و راندمان معقول، بیشتر مورد استفاده درباره مه باران قرار می گیرند.

که باید از آنها در مقابل عوامل محیطی مانند گرما و سرما از آنها حفاظت کرد . ازین رو فصول سرد سال بهترین گزینه انتخاب هیتر گلخانه برای گرم کرردن فضای گلخانه است تا گیاه از گزند آسیب دیدگی توسط سرما در امان بماند. تمامی قسمت های دستگاه شامل بدنه ، شاسی ، کوره ، پاس ها ، سیستم سوخت رسانی ، محل خروجی هوای گرم ، نوع و مدل فن ها ، برق تک فاز یا سفاز ، برند قطعات جانبی همچون شیربرقی ، ترموستات و … قابل تغییر به مورد مد نظر شما می باشد. همچنین امکان تولید هیتر  با توجه به نیاز حرارتی مد نظر شما نیز امکان پذیر است.

اگر قصد خرید بخاری گلخانه ای یا همان کوره هوای گرم یا هیتر کابینتی گلخانه ای را دارید،  نیاز به بررسی کامل در مورد این محصول دارید. چون باید محصولی را خریداری کنید که نیازهای شما را تامین کند و دیگر دغدغه ای جهت گرمایش گلخانه خود در فصل سرما نداشته باشید. گرماسازه شرق بزرگترین تولید کننده کوره هوای گرم یا بخاری گلخانه ای در شرق کشور است. یکی از روش های کنترل راندمان خروجی هوای گرم نصب دما سنج و ترموستات محیطی است که نشان دهنده دمای محیط است و با احتساب اختلاف دمای ایجاد شده می توان ظرفیت گرمایشی را محاسبه کرد. یکی از مهم ترین مباحث در تولید محصولات کشاورزی، تولید محصولات خارج از فصل می باشد.

  • اطمینان حاصل کنید که گلخانه به درستی عایق بندی شده است تا از اتلاف حرارت جلوگیری شود.
  • لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.
  • و با توجه به ظرفیت بالایی که دارد از آن در مکان های بزرگ مانند انواع سالن های پرورش قارچ، گلخانه ها، مرغداری ها، کارگاه های صنعتی و … استفاده می کنند.
  • برای اطلاع از قیمت و مشخصات این محصول می توانید با ما تماس گرفته تا کارشناسان گرماسان شما را راهنمایی کنند.
  • سلام جناب رحیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.
  • به نظر می رسد صفحات خورشیدی برای آن دسته از پرورش دهندگان محصولات گلخانه ای که می خواهند رشد و نمو مطلوب گیاه را حفظ کنند، پاسخ صحیح را ارائه دهند.

شرایط در گلخانه ها باید در یک آستانه ثابت و پایدار باقی بماند و بر اساس این معیار در تامین گرمایش گلخانه ها باید عوامل متعددی را در نظر داشته باشید. برای مثال انتخاب یک هیتر کوچک در یک گلخانه بزرگ باعث میشود تا شما قادر به تامین نیاز های حرارتی مورد نیاز برای محصولاتتان نباشید. مطالعه نحوه کارکرد بخاری در زمان سرویس و نگهداری از این وسیله بسیار کاربردی می باشد. این امر در فضای گلخانه که نیاز است تا کاربر به طور مداوم سعی در کاهش هزینه ها نماید بسیار با اهمیت جلوه می نماید.

انواع کاربرد هیتر کابینی یا بخاری