هیجان هلند برای بردن 2 جام دیگر؛ من برای بردن سه گانه هر کاری می کنم! / می خواهند رویای ما را نابود کنند / دیگر نمی توانم زندگی عادی داشته باشم!

سیتی در این فصل آرسنال را شکست داد و سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را تحت هدایت پپ گواردیولا به دست آورد. هلند که در این فصل 36 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است، گفت: “ما در تمام فصل به دنبال او بودیم و زمانی که او را به دست آوردیم احساس آرامش کردیم. اکنون دو فینال باقی مانده است و ما نمی توانیم فقط روی آنها تمرکز کنیم. دو فینال.”

هلند که تابستان گذشته از بوروسیا دورتموند به سیتی پیوست، اولین فصل خیره کننده در فوتبال انگلیس را تجربه کرد. او رکورد بیشترین گل در یک فصل را در لیگ برتر شکست و در مجموع 52 گل در طول فصل به ثمر رساند. بازیکن ملی پوش نروژی به عنوان بهترین بازیکن سال اتحادیه نویسندگان فوتبال (FWA) انتخاب شده است و اولین بازیکنی است که جوایز بهترین بازیکن سال لیگ برتر و بهترین بازیکن جوان سال را در همان فصل کسب کرده است. موفقیت هالند او را به یکی از شناخته شده ترین بازیکنان جهان تبدیل کرده است و او می گوید راه مقابله با شهرت در آغوش گرفتن آن است.

هالند می داند که منچستریونایتد بسیار با انگیزه است و هر کاری انجام می دهد تا رقبای خود را از رسیدن به سه گانه و خراب کردن رکورد خود باز دارد. وی افزود: اصلا بازی آسانی نخواهد بود، ما باید بازی خود را انجام دهیم و زیاد فکر نکنیم. باید روی خودمان تمرکز کنیم و همانطور که باید بازی کنیم. بازی 90 دقیقه طول می کشد و در پایان هر کس خوب بازی کند برنده است.

هالند گفت: “شهرت خوب است، یعنی من کار خوبی انجام دادم.” البته زندگی من تغییر کرده است، دیگر نمی توانم عادی زندگی کنم. این زندگی من است و نمی توانم شکایت کنم. سعی می کنم از هر لحظه لذت ببرم. من 196 سانتی متر قد دارم و موهای بلوند بلندی دارم، بنابراین هر جا که می روم مردم مرا می بینند. این زندگی من است. چه می توانم بکنم؟ فقط باید سعی کنم تا حد امکان از آن لذت ببرم. من سعی می کنم وقتی در خانه هستم و افراد خوب در اطراف هستند آرامش داشته باشم، این واقعا مهم است. “من فقط سعی می کنم از زندگیم لذت ببرم.”

هالند فکر می کند که در این فصل پیشرفت زیادی کرده است، اما می تواند حتی بهتر هم باشد. او ادامه داد: “من به روشی واقعا مثبت بزرگ شدم و این برای من مهم است زیرا هنوز خیلی جوان هستم.” من 22 ساله هستم و راه زیادی در پیش دارم و باید پیشرفت کنم.”

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

هیجان هلند برای بردن 2 جام دیگر؛  من برای بردن سه گانه هر کاری می کنم!  / می خواهند رویای ما را نابود کنند / دیگر نمی توانم زندگی عادی داشته باشم!

وی افزود: اما اصلا کار آسانی نیست، دو فینال در پیش داریم مقابل دو تیم خوب که برای نابودی رویای ما دست به هر کاری می زنند، آنها آماده و با انگیزه خواهند بود و ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم زیرا اگر اجازه دهیم این کار را انجام دهیم. بهترین، ما شانس بسیار خوبی برای دستیابی به سه گانه داریم.”

با وجود تسلط داخلی سیتی، آنها هنوز موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان نشده اند و هلند امیدوار است بتواند قطعه گمشده موفقیت در بزرگترین تورنمنت فوتبال اروپا باشد. هالند به بی بی سی گفت: «به همین دلیل آنها من را خریدند، ما مجبور نیستیم آن را پنهان کنیم. این جام بسیار ارزشمند است. تمام تلاشم را می کنم تا این رویا محقق شود. این بزرگترین آرزوی من است و امیدوارم رویاهایم محقق شوند.”

سیتی در این فصل قهرمان لیگ برتر شده است و اگر منچستریونایتد را در فینال جام حذفی در روز شنبه و اینتر را در فینال لیگ قهرمانان اروپا در 10 ژوئن شکست دهد، سه گانه ارزشمند را به دست خواهد آورد. منچستریونایتد تنها باشگاه انگلیسی است که در سال 1999 سه گانه را کسب کرده است.