هیجک استقلال پرسپولیس: پلاک 10


سرویس خبر شماره: 2055217
26 جولای 1403 در 4:58 ب.ظ.
21.5 هزار |

33نقطه نظر

سپاهان به قرمزها بازیکن نمی دهد

سرمربی استقلال بار دیگر علاقه خود را برای جذب شاگرد سابق اعلام کرد تا سران باشگاه پای مذاکره را باز کنند.

هیجک استقلال پرسپولیس: پلاک 10

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که دیروز بحث انتقال فرشاد احمدزاده به پرسپولیس جدی شده بود، این انتقال بار دیگر با ممانعت و مطالبات سربازان به بن بست خورد.

احمدزاده که 6 میلیارد بند استراحت در قراردادش داشت، طبق آیین نامه فدراسیون نمی توان به این بند استناد کرد و باید مذاکرات برای این انتقال را پیگیری کند.

در همین راستا پس از مذاکرات فرشاد احمدزاده برای کسب رضایت نامه، سپاهان درخواست جالبی کرد: پرداخت 15 میلیارد با شرایط ویژه این واگذاری.

در این شرایط فرشاد احمدزاده باید 10 میلیارد برای فصل آینده به سپاهان بپردازد و موافقت آنها را جلب کند. البته هافبک سپاهانی ها برای فصل بعد و در صورت تمدید قرارداد با تیمش (احتمالا پرسپولیس) پنج میلیارد دیگر هم خواهد پرداخت!

1999171

سوالی که پرسپولیس و البته این بازیکن آن را رد کردند و مدعی شدند فقط 10 میلیارد برای این انتقال هزینه می کنند که سپاهان هم آن را رد کرد تا این شبهه برای لیدرهای پرسپولیس شکل بگیرد که طلایموشان با موانعی که قصد انجام آن را دارند نشان دادند. انتقال بازیکن آنها پرسپولیس را ندارند.

اما اکنون یک اتفاق جالب در حال رخ دادن است. پس از انتقال ویژه رامین رضاییان از سپاهان به استقلال، این باشگاه بار دیگر تمایل خود را برای انتقال فرشاد احمدزاده اعلام کرد.

1991504

احمدزاده که پس از جدایی از پرسپولیس در ساعات پایانی نقل و انتقالات، با هدایت نیکنام راهی فوتبال خوزستان شد، روزهای اوج خود را در این تیم سپری کرد و می توان گفت بخشی از بازگشت خود و از احیای مجدد آن را مدیون حال حاضر است. رهبر. سرمربی استقلال اکنون با پیشنهاد همکاری خود مواجه شده است.

احمدزاده اما به دلیل اینکه پرسپولیسی بود بارها این پیشنهاد را رد کرده بود و می خواست فرصت بهتری برای همکاری با نکونام داشته باشد.

اما بعد از اینکه استقلالی ها از بن بست مذاکره با پرسپولیس مطلع شدند، برای مذاکره با سپاهان و احمدزاده تماس گرفتند. در همین راستا گفته می شود این دیدار احتمالا تا ساعاتی دیگر برگزار می شود و شاید پس از رامین رضاییان، احمدزاده پس از چندین بار مذاکره ناموفق و پذیرش پیشنهاد حریف، پاسخ مثبتی به این سوال بدهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی