هیجک در هیجک استقلالی شد/ ستاره لیگ برتر!



محمدحسین اسلامی، پدیده تیم ذوب آهن یکی از ستاره های آینده دار فوتبال ایران است که مورد توجه چند تیم مطرح لیگ برتری قرار گرفته است. اسلامی از فصل قبل مورد توجه استقلال قرار گرفت و نکونام نیز چندین بار از علاقه اش به این بازیکن صحبت کرده است. اما در کنار استقلال، پرسپولیس هم به دنبال جذب این بازیکن بود و حتی مذاکرات خوبی با این بازیکن و پدرش داشت.

پرسپولیس خیلی به توافق با اسلامی نزدیک بود و نزدیک بود این بازیکن را جذب کند اما در دو سه روز گذشته اتفاقاتی افتاد و این بازیکن از پرسپولیس جدا شد. پیشنهاد مالی پرسپولیس برای این بازیکن زیاد بود و باشگاه پرسپولیس حاضر به پرداخت حداکثر مبلغ برای این بازیکن نشد. اسلامی از این رو تصمیم گرفت دوباره با استقلال پای میز مذاکره بنشیند. شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه استقلال با اسلامی به توافق نهایی رسیده و این بازیکن به زودی رونمایی خواهد شد.

در رابطه با این انتقال شاهد یک انحراف پشت سر هم بودیم و غول های بزرگ پایتخت رقابت پیچیده ای برای جذب یکی از بازیکنان آینده دار لیگ برتر داشتند. شواهد نشان می دهد که استقلال در این دیدار پیروز شد و اسلامی که پیش از این به تیم ملی دعوت شده است، فصل آینده برای استقلال بازی خواهد کرد و آبی پوشان را بر تن خواهد کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال