هیچکس در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت نشد


سرویس خبر شماره: 1835768
Aug 7, 1401 @ 2:30 PM
818 امتیاز خبر

4نقطه نظر

کامرانی فر:

وی در مورد اینکه آیا مریم آزمون تاییدیه حضور در تیم ملی بانوان را دریافت کرده است، گفت: حتما تاییدیه دارد و در مصوبه قبلی که جلسه ای تشکیل شد و هشت نفر از اعضای هیات مدیره تشکیل شدند و خود خانم موسوی هم حضور داشتند تا در تمامی رده‌ها سرمربی را انتخاب کنید. بنیاد و بانوان به سرپرستی فدراسیون سپرده شدند. این یک اتفاق قانونی است اما چون جزو صورتجلسه محرمانه جلسه است نمی‌توانم آن را در اختیار شما قرار دهم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دبیرکل فدراسیون درباره پرونده ویلموتس گفت: پس از تصمیم فدراسیون از اعضای هیئت رئیسه خواستیم که بیایند و برای تصمیم گیری بنشینند و در این موارد باید تصمیم گیری کنند. اینکه جزییات قرارداد اعلام نمی شود اما باید در مدت معینی پرداخت شود. در مورد قرارداد ویلموتس نگرانی این است که پول مطالبات ما به فیفا پرداخت شود و در حال نوشتن نامه هستیم.

دبیرکل فدراسیون درباره انتخابات 17 شهریور و شایعه رد صلاحیت کاندیداهای خاص توضیحاتی ارائه کرد.

وی درباره برخورد با کسانی که کنار نیمکت فریاد می زنند، گفت: این اتفاق می افتد، انتظار داریم عزیزانی که در کنار نیمکت هستند بدانند فوتبال تغییر کرده و تهدید نیست، بلکه باید بتوانند. با رفتار بازی جوانمردانه بهترین شرایط را ایجاد کنید.

کامرانی فر درباره VAR گفت: همه کارها انجام شده و ما فقط به دنبال ترخیص هستیم. به محض دریافت تاییدیه نهایی از سوی فدراسیون، تمامی شرایط برای تجهیز ورزشگاه ها و کلاس های داوری فراهم است. قول می دهم VAR در اسرع وقت وارد ایران شود. ما خیلی وقت پیش بحث مجوز داوری را در بخش کمک داور ویدیویی شروع کردیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسن کامرانی فر در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا درباره دوره های داوری گفت: همانطور که دیدید از بهترین داوران کشور دعوت شده بود و با توجه به اینکه استادی از اسپانیا آمده بود. ، داوران در کنار معلم خارجی می توانند قوانین روز را بررسی کرده و برای لیگ آماده شوند. داوران باید تلاش کنند تا در لیگ با بهترین شرایط حضور داشته باشند.

کامرانی فر در خصوص سفر اسکوچیچ به ترکیه گفت: تمامی سفرها و درخواست های سرمربی تیم ملی زیر نظر فدراسیون انجام می شود. آنها خواستار رفتن به ترکیه و بازگشت به کشور خود شدند. دیدن همه بازیکنان لژیونری در برنامه آنهاست و همه بازیکنان را آنالیز خواهند کرد.

وی در خصوص بحث مجوز حرفه ای تیم ها افزود: مجوز حرفه ای تیم جدید را چهار پنج روز پیش اعلام کردیم و چون آسیا یک فصل تعطیل است وقت داریم. موضوع مجوز حرفه ای تا سال گذشته در اختیار سازمان لیگ بود و اکنون به فدراسیون فوتبال منتقل شده است. بحث تعلیق فوتبال ایران مطرح نیست و کار در حال انجام است.

وی در خصوص رد صلاحیت گزینه های فدراسیون گفت: هیچ یک از عزیزانی که برای ریاست فدراسیون درخواست داده اند تاکنون رد یا تایید نشده اند. برخی از اقوام یک دسته مدارک در پرونده ای که ثبت کردند نداشتند و ما هم نامه رسمی دادیم که مدارک خود را تکمیل کنند و دو روز فرصت دارند. بگذارید فراخوان اعلام شود و 21 روز قبل از جلسه اعلام خواهد شد. کمیته استیناف کاملا مستقل است و هر تصمیمی که بگیرد برای فدراسیون قابل اجراست.