هیچکس مسئولیت دروازه بان خارجی استقلال را بر عهده نگرفت!


سرویس خبر شماره: 2051354
7 تیر 1403 ساعت 12:31 |
6.6 هزار |

13نقطه نظر

نکونام نادیده می گیرد، مدیران ساکت هستند

هنوز سران استقلال نسبت به ماجرای جذب دروازه بان خارجی واکنشی نشان نداده اند و جزئیات دقیقی نیز در این خصوص منتشر نشده است.

هیچکس مسئولیت دروازه بان خارجی استقلال را بر عهده نگرفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای جذب یک دروازه بان خارجی توسط سران استقلال و شایعه جدایی سیدحسین حسینی بخشی از حاشیه های عجیب و گسترده ای است که آبی های پایتخت را احاطه کرده است.

انتشار خبر به خدمت گرفتن دروازه بان بوسنیایی استقلال در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت و تعداد زیادی از هواداران با توجه به اینکه حسینی یک فصل دیگر قرارداد دارد، متوجه این موضوع نمی شوند. استقلالی ها معتقدند حتی اگر سهمیه خارجی فصل آینده یک نفر هم کم شده باشد، اختصاص یکی از این سهمیه ها به دروازه بان خارجی منطقی نیست.

در چنین شرایطی عدم تکذیب لیدرهای استقلال نشان از واقعیت به خدمت گرفتن گارد خارجی دارد. مدیران استقلال و نمایندگان هلدینگ خلیج فارس از روز گذشته که خبر جذب دروازه بان جدید منتشر شد، هیچ واکنشی نسبت به این ماجرا نداشتند و انتظار می رود در روزهای آینده در این خصوص شفاف سازی کنند.

نکته قابل توجه این است که جواد نکونام نیز در این زمینه سکوت اختیار کرده است. سرمربی آبی ها که همیشه اعلام می کرد انتخابش برای پست دروازه بانی سید حسین حسینی است و نیازی به دروازه بان جدید ندارد، حالا با اتفاقی نادر مواجه شده است.

در همین رابطه گفته می شود جذب این دروازه بان خارجی در روزهای تعطیلی نکونام صورت گرفته و حتی بحث جدایی او از استقلال نیز مطرح شده است. ظاهرا سرمربی استقلال از به خدمت گرفتن یک دروازه بان خارجی کاملا بی اطلاع بوده و در جلسات اخیر با مدیران باشگاه متوجه این موضوع شده است.

نکونام مثل لیدرهای باشگاه استقلال ساکت است و باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد. بدون شک هواداران استقلال منتظر مشخص شدن بازیکنان خارجی جدید این تیم و وضعیت سیدحسین حسینی خواهند بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی