هیچ ایرادی در این نمایش بزرگ حامد وجود نداشت!

در دقیقه 29 این دیدار روی ضربه ایستگاهی میلاد خدایی عسل که می خواست از جناح راست وارد زمین شود، حامد لک بالای سر همه بازیکنان شوت زد و سلیمان زاده در ریباند توپ را از روی خط دروازه برگرداند.
اما این پایان حمله همه جانبه مس کرمان نبود و بار دیگر ضربه قدرتمند این بازیکن این تیم توسط شماره 81 رفسنجانی با دست و پا مهار شد.
حامد لک مقابل مس کرمان با چنگال از دروازه تیمش محافظت کرد و توانست هفتمین کلین شیت فصل خود را در یازدهمین بازی فصل به ثبت برساند. او در دو فصل گذشته سه کلین شیت متوالی مقابل استقلال در دربی های پایتخت و حالا در دربی داشته است. کرمان این رویه را ادامه داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حامد لک در دربی مس چندین بار ناجی دروازه مس رفسنجان شد تا این تیم در نهایت در جدال دو تیم کرمانی پیروز شود.

هیچ ایرادی در این نمایش بزرگ حامد وجود نداشت!

دو دقیقه بعد از واکنش این دروازه بان به تجربه مس رفسنجان، مس کرمان باز هم با حملات پشت سر هم روی دروازه حریف موقعیت های خطرناکی را رقم زد و این بار حامد لک و رامتین سلیمان زاده ناجیان دروازه تیمشان بودند.

حامد لک که فصل درخشانی را با مس رفسنجان سپری می کند و در 10 بازی اخیر 6 کلین شیت برای این تیم داشت و در دو بازی از روی نقطه پنالتی یک گل به ثمر رساند، بار دیگر در ترکیب نارنجی پوشان خوش درخشید و توانست از این تیم جدا شود. روزی که برنده زمین را ترک کرد، آمدند تا با سیوهای سیوهای مس کرمان از گلزنی جلوگیری کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یک روز قبل از دربی پایتخت، دربی دیگری در لیگ ایران بین دو تیم فوتبال نارنجی کرمان رقم خورد که نتیجه آن برای هر دو تیم مسی بسیار مهم بود. بازی که با برتری شاگردان ربیعی به پایان رسید البته درخشش دروازه بان این تیم نیز برای کسب این سه امتیاز قابل توجه بود.


سرویس خبر شماره: 1860207
28 دسامبر 1401 ساعت 10:20 ب.ظ
13.3 هزار |

2نقطه نظر

هفتمین کلین شیت فصل دربی

لک برخلاف دو فصل گذشته، این بار در شب دربی در اردوی ارتش سرخ حضور ندارد و یک روز مانده به شروع شهرورد موفق شد در دو دقیقه متوالی در نبرد دو تیم کرمانی سه سیو موثر انجام دهد.

در دقیقه 27، حامد لک ضربه محکم پای کاظمیان را که از داخل محوطه جریمه زیر طاق دروازه به بیرون رفت، با دست راست و واکنشی دیدنی مهار کرد، سپس ضربه محکم شروین بزرگ با واکنشی عالی به کرنر فرستاده شد. این سیو دوگانه تنها گل مس رفسنجان را تا آن دقیقه نجات داد.