هیچ بازیکنی با این شرایط در آرسنال نمی ماند!


کد اطلاعات: 2048534
25 ژوئن 1403 ساعت 12:57 |
1.4K |

1نقطه نظر

آرون رمزدیل:

آرون رمزدیل دروازه بان آرسنال نمی خواهد سال سختی را که با این تیم گذرانده تکرار کند.

هیچ بازیکنی با این شرایط در آرسنال نمی ماند!

به گزارش “وارش سه”، رمزدیل دو فصل پیش ستاره بی چون و چرای آرسنال در دروازه این تیم بود و توانست نقش مهمی در حضور این تیم در قهرمانی لیگ برتر انگلیس و تقابل با منچسترسیتی داشته باشد. ، اما شرایط برای او در فصل گذشته کاملاً تغییر کرده است.

دیوید رایا در فصل نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به لندن سفر کرد و به سرعت توانست جای خود را در دروازه توپچی ها باز کند و میکل آرتتا تصمیم گرفت تا پایان فصل از او به عنوان دروازه بان اصلی این تیم استفاده کند و همین شرایط نیز وجود داشت. برای Ramsdale بسیار خوب بود که کار را سخت کرد.

1967508

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی از آرسنال شنیده می شود و این بازیکن به TalkSport گفت: “هیچ بازیکنی وجود ندارد که دوست نداشته باشد بازی کند و این شرایط را تحمل کند. من شخصاً سال سختی را بدون بازی سپری کردم و هرگز نتوانستم بازی کنم. می خواهم که دوباره اتفاق بیفتد

اما می دانم که شرایط در تیم ملی متفاوت است و هرکس باید هر کاری که می خواهد انجام دهد. وقتی نقش خود را بدانید، ساوت گیت شما را می شناسد. رابطه او با بازیکنان بسیار خوب است و می داند چه زمانی باید بگوید که همه چیز را تغییر دهد.”

مجله اخبار فوتبال خارجی