هیچ حرکتی برای فیلیپس، مصدومیت دیگر و 1 قرارداد قرضی – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

فعالیت های روز مهلت

انتظار می‌رفت که فیلیپس در روز ضرب‌الاجل به عنوان گزینه پنجم مدافع میانی لیورپول در طول فصل حضور داشته باشد.

مسابقه شب

لندن، انگلیس - یکشنبه، 27 فوریه 2022: خورخه لوئیز فرلو فیلیو، بازیکن چلسی، پس از زدن پنجمین پنالتی تیمش در جریان ضربات بعد از بازی فینال لیگ فوتبال بین چلسی و لیورپول، جورجینیو تلاش می کند تا هواداران پرشور لیورپول را کنار بگذارد. اف سی در استادیوم ومبلی  لیورپول پس از تساوی بدون گل در ضربات پنالتی با نتیجه 11 بر 10 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • منچستریونایتد به سرعت برای پوشش مصدومیت کریستین اریکسن اقدام کرد و مارسل سابیتزر از بایرن راهی منچستر شد تا قرارداد قرضی را تکمیل کند. تلگرافجیمز داکر
  • چلسی دارد موافقت کرد پس از اینکه برایتون هر دو پیشنهاد خود را رد کرد، پس از اینکه برایتون هر دو پیشنهاد را رد کرد، توپچی ها با قراردادی 12 میلیون پوندی برای پیوستن جورجینیو به آرسنال، از Moises Caicedo خارج شدند. خوشحالم که کسی را می بینم که یک هافبک جذب می کند…
  • در همین حال، چلسی همچنان در حال تلاش برای به دست آوردن یک قرارداد 105 میلیون پوندی برای انزو فرناندز از طریق خط است. اسکای اسپورت گزارش پزشکی در پرتغال انجام می شود. آخرین مهلت ساعت 11 شب است.

  • هواداران لیورپول از این موقعیت ابراز تاسف کردند فیلیپس بعد از مصدومیت کوناته خودش را می بیند و خیلی ها آماده دیدن پشت سر این فصل هستند.
  • امتناع از جذب یک هافبک در پنجره ژانویه بود قرمزها به درستی که ناامیدی آنها را پخش می کند، بازنگری اساسی را در تابستان باقی می گذارد.
  • گزارشی حاکی از آن است که باشگاه هنوز جستجو برای مدیر ورزشی بعدی را آغاز نکرده است جولیان واردجانشین او، اگر چنین باشد سهل انگاری خواهد شد!

او مورد توجه گالاتاسرای قرار گرفت و باشگاه‌های بوندسلیگا و لیورپول برای انتقال دائمی، قرارداد قرضی برای خرید یا قرضی مستقیم باز بودند.

در حالی که امید وجود دارد که ویرجیل فن دایک و کوناته در عرض چند هفته برگردند، به نظر می رسد برای حفظ فیلیپس در آنفیلد کافی باشد.

از عصر خود لذت ببرید، قرمزها!



https://www.thisisanfield.com/2023/01/no-move-for-phillips-another-injury-1-loan-signing-latest-lfc-news/ منبع:

عذرخواهی پلیس با حدود 34 سال تاخیر

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 9 ژانویه 2022: ادای احترام به 97 هوادار لیورپول که در نتیجه فاجعه استادیوم هیلزبورو در یادبود شعله ابدی در آنفیلد قبل از بازی دور سوم جام حذفی بین لیورپول و شروزبری تاون درگذشتند. .  نمایندگان پارلمان این هفته، قانون هیلزبورو را پیشنهاد کرده اند که مقامات را ملزم می کند تا پس از یک فاجعه عمومی، تمام اطلاعات را افشا کنند تا از پوشش هایی که پس از فاجعه سال 1986 رخ داد، جلوگیری شود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • روسای پلیس «عمیقاً» برای شکست‌های فاجعه‌ای هیلزبورو، تقریباً 34 سال پس از فاجعه رخ می‌دهد. اما هنوز عدالتی وجود ندارد.
  • با توجه به اینکه نگاه ها به سمت بازی مقابل رئال مادرید حرکت می کند، نگاهی به وضعیت آنها می اندازیم – خیلی بهتر از لیورپول، می توان گفت!
  • زنان لیورپول دارند امضاء شده ناتاشا دووی به صورت قرضی تا پایان فصل – مهاجمی که قبلاً 11 سال پیش برای قرمزها زیر نظر مت بیرد بازی می کرد.

پیشنهادات امشب شامل بازی برگشت نیمه نهایی جام نیوکاسل و ساوتهمپتون کارابائو است، تیم ادی هاو 1-0 برتری دارد. شروع در ساعت 8 شب (بریتانیا) است.

یک حرکت در تابستان حتما باید به نتیجه برسد؟!

وقتی باران می بارد، می بارید!

این داستان دوران حرفه ای فیلیپس در سرخ پوشان است، با مصدومیت یک مدافع میانی ارشد که مدام شانس او ​​را برای حضور در تیم اصلی در جای دیگر مسدود کرده است، در حالی که یورگن کلوپ مشتاق تکرار وحشت های 2020/21 نیست.

بعید است که نات فیلیپس پس از یک مصدومیت دیگر برای لیورپول، قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات، انتقالی را تضمین کند، در حالی که مت بیرد یک مهاجم آشنا را به تیم زنان خود جذب کرد.

جوئل ماتیپ و جو گومز در حال حاضر تنها مدافعان میانی مناسب هستند و ریس ویلیامز نیز پس از بازگشت زودهنگام او از دوران قرضی بلکپول، در این تیم حضور دارد.

هیچ حرکتی برای فیلیپس نیست، دوباره؟!

من می ترسم یک روز ضرب الاجل دیگر بدون هیجان زیاد برای لیورپول. هنوز ممکن است برخی قراردادهای قرضی برای جوانان باشگاه در راه باشد، ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.

اما به نظر می رسد که همه اینها پس از اخبار مربوط به مصدومیت همسترینگ ابراهیما کوناته، که قرار است او را تا سه هفته از میادین دور نگه دارد، از بین رفته است، ضربه نابهنگام دیگری برای فیلیپس و قرمزها.