هیچ خطری مهاجم مجارستانی را تهدید نمی کند


سرویس خبر شماره: 2050704
4 جولای 1403 ساعت 09:44
1.5 هزار |

0نقطه نظر

مارکو روسی سرمربی مجارستانی تایید کرد که وضعیت بارناباس وارگا باثبات است و هیچ خطری برای او وجود ندارد.

هیچ خطری مهاجم مجارستانی را تهدید نمی کند

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی فوتبال مجارستان شب گذشته موفق شد در دقیقه 100 بازی مقابل اسکاتلند با گل کوین سوبوت تقریبا روی ضربه آخر این دیدار به پیروزی برسد و در رده سوم گروه A گروه یورو 2024 قرار گیرد. مسابقه مرحله ای

شاگردان مارکو روسی اکنون باید منتظر بمانند تا ببینند آیا به دور بعد صعود خواهند کرد و در جمع چهار تیم برتر مرحله گروهی سوم قرار خواهند گرفت یا خیر.

روسی بعد از بازی گفت: “ما هرگز در گذشته بدون درد و رنج و اتفاقات زیاد به چیزی نرسیدیم. این مسابقه هم تفاوتی نداشت. خوشحالم که به اولین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافتم.”

بازی در دقیقه 68 پس از برخورد آنگوس گان، دروازه بان اسکاتلندی با بارناباس وارگا، مهاجم مجارستانی، برای مدتی طولانی متوقف شد. وارگا که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود به سرعت به بیمارستان منتقل شد و بازیکنان و تماشاگران این دیدار را شوکه کرد.

2047174

روسی در مورد مصدومیت وارگا گفت: او از ناحیه صورت دچار شکستگی شد و نیاز به جراحی داشت. او در خطر نیست. واضح است که اگر در این رقابت ها بمانیم، او در تیم نخواهد بود.”

سرمربی مجارستان درباره عملکرد اسکاتلند گفت: اسکاتلند کمی بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت، به خصوص در نیمه اول. در نیمه دوم، اختلاف بازی بیشتر بود. می توان گفت که بازی متعادلی بود که در آن موقعیت های بیشتری داشتیم، آنها مالکیت توپ بیشتری داشتند، اما در کل، فکر می کنم من فکر می کنم ما مستحق این نتیجه بودیم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی