هیچ شگفتی وجود نداشت. رونالدو و پرتغال در قطر

پرتغال نیمه دوم را برتر از حریف آغاز کرد و درهای خود را به روی حملات احتمالی حریف کاملا بست. در چنین شرایطی شاهد دو برابر شدن فاصله دو تیم بودیم. برونو فرناندز روی پاس چپ دیگو جوتا در دقیقه 65، با بازوی دقیق دروازه مقدونیه را باز کرد تا دو گل برای او و تیمش به ثمر برساند. نه مقدونیه قدرت و روحیه ای برای مبارزه داشت و نه پرتغال تمایل زیادی به حمله نشان داد. در چنین شرایطی شاهد فوتبال کم رنگی در دقایق پایانی بودیم تا در نهایت داور سوت بزند و پرتغال با تشویق بی امان هواداران خود با برتری 2 بر صفر صعود را جشن گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تساوی بدون گل مقابل ایرلند و سپس باخت 2-1 مقابل صربستان در آخرین بازی مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی اروپا باعث شد تا پرتغال از صعود مستقیم به قطر دوری کند و راهی مرحله مقدماتی شود. به عنوان تیم دوم گروه . البته اگر داور گل درست رونالدو را در دقایق پایانی رد نمی کرد، شرایط فرق می کرد. پس از تساوی پلی آف، پرتغال در سخت ترین مسیر ممکن قرار گرفت. این تیم قرار بود ابتدا با ترکیه و سپس برنده دیدار مقدونیه شمالی و ایتالیا دیدار کند.


سرویس خبر شماره: 1817256 |
10 تیر 1401 ساعت 01:07 |
12,379 امتیاز خبر|

14نظرات

فرناندز اولین کسی است که سالسائو را صعود کرد.

پرتغال با چهره ای کاملا تهاجمی وارد زمین شد تا به سرنوشت ایتالیا دچار نشود. این تیم دو بار در نیم ساعت اول دو بار دروازه را باز کرد، اما ضربه سر جوتا حماس به تیر افقی دروازه برخورد کرد و ضربه زمینی رونالدو در موقعیت تک به تک به بیرون رفت. مقاومت مقدونیه در نهایت شکست خورد، اما برونو فرناندز در دقیقه 32 دروازه را باز کرد. کریستیانو رونالدو در خط میانی حریف توپ را جمع کرد و در حالی که می توانست خودش وارد محوطه جریمه شود یا شوت بزند، ترجیح داد برونو فرناندز داخل محوطه جریمه باشد تا این بازیکن با یک ضربه عرضی به گل برسد. اول برای تیمش نیمه اول با همین گل به سود میزبان به پایان رسید.

در حالی که همه منتظر دوئل بزرگ ایتالیا و پرتغال در فینال Put C بودند تا یکی از سه سهمیه آخر اروپا در قطر 2022 مشخص شود، شاگردان مانچینی با یک گل مقابل پرتغال مغلوب مقدونیه شمالی شدند که با نتیجه 3-1 ترکیه را شکست دادند. در برابر حریفی که حتی به آن فکر نکرده است. مقدونیه شمالی در گروه J و بالاتر از رومانی، ارمنستان و ایسلند دوم شد و به مسابقات مقدماتی راه یافت. این تیم تنها با یک گل تراکوفسکی از سد ایتالیا گذشت و در بازی امشب حریف پرتغال شد. دیداری که برنده آن سهمیه جام جهانی را کسب کرد.

رئیس جمهور مقدونیه شمالی سرمست از پیروزی بزرگ مقابل ایتالیا به ملی پوشان این کشور در صورت پیروزی مقابل پرتغال وعده پاداش بزرگی داده است تا در بازی امشب که از ساعت 11:30 آغاز شده است حضور پیدا کنند. بعد از ظهر در ورزشگاه دراگائو، با انگیزه ای مضاعف. کردن. از طرفی پرتغال با تکیه بر فوق ستاره ای به نام کریستیانو رونالدو آمده بود تا از غافلگیری فرار کند و مقدونیه را شکست دهد و صعود را جشن بگیرد.

پرتغال با پیروزی 2-0 مقابل مقدونیه شمالی راهی جام جهانی 2022 شد.