هیچ فشاری روی ما نیست

وی با بیان اینکه استقلال در بازی با تیم های دفاعی مشکل داشت، گفت: مشکل استقلال نیست و تیم های بزرگ مقابل تیم های دفاعی این مشکل را دارند. مشکلی نیست و ما روی آن کار کرده ایم و تیم خود را در مورد این مسائل آموزش داده ایم. همانطور که بودیم باید جلو برویم و گل بزنیم و بازی را با برد تمام کنیم.

موتا در مورد اینکه گفته می شد ساپینتو با برگزاری دربی بعد از جام جهانی موافق نیست، گفت: هیچکس به من چیزی نگفت و من هم اطلاعاتی در این زمینه ندارم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال روی موتا سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر گفت: عصر همگی بخیر. بازی بسیار سختی در پیش داریم. تیم آلومینیوم 4 هفته است که شکست نخورده و این تیم خوب بازی می کند. یک بازی خانگی در پیش داریم و می خواهیم صدرنشینی را حفظ کنیم. بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی استقلال درباره زودتر بازی کردن تیم رقیب نسبت به استقلال و تاثیر آن در برنامه ریزی آبی پوشان پایتخت گفت: برای ما فرقی نمی کند. ما می خواهیم در هر بازی پیروز شویم و باید کار خود را به درستی انجام دهیم. پس از انجام بازی خود، به نتایج دیگر نگاه می کنیم. هنوز هفته ها باقی مانده و هیچ فشاری روی ما نیست و به سه امتیاز بازی نیاز داریم.