هیچ کس نباید از بازیکنان تنهاچ انتقاد کند. حتی اسطوره ها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی منچستریونایتد در این مدت کوتاه نشان داد که به حرف های رسانه ها درباره بازیکنانش گوش نمی دهد و برایش اهمیتی ندارد که فردی که از بازیکنان این تیم انتقاد می کند، یک نفر باشد. افسانه. از باشگاه یا یک روزنامه نگار معروف.

اریک تنهاچ سرمربی منچستریونایتد به دفاع از مارکوس راشفورد بازیکن این تیم پرداخت. این در حالی است که راشفورد به دلیل عملکردش مقابل برایتون مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.


سرویس خبر شماره: 1837471
آگوست 18, 1401 @ 22:50
15.1 هزار |

4نقطه نظر

با نتیجه 2-1 بازی به سود برایتون، رشفورد فرصت گلزنی داشت تا بازی را به تساوی بکشاند. اما او توپی را که کریستیانو رونالدو برایش تدارک دیده بود به او داد و به راحتی می توانست با ضربه ضعیف دروازه بان برایتون وارد دروازه شود.

سرمربی منچستریونایتد در مورد راشفورد گفت: “ما دو مهاجم داریم. شاید بتوان گفت سه مهاجم، زیرا رشفورد را هم می توان مهاجم دانست. او در بازی مقابل برایتون دو موقعیت بسیار خوب داشت و حیف است که توانست به گلزنی برسد. 2-2 کن مارکوس در پیش فصل عالی بود و نشان داد که می تواند در سمت چپ فوق العاده موثر باشد، فکر می کنم انتخاب او تصمیم درستی بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

Tanhach علناً از مارکوس راشفورد به دلیل نشان دادن این ویژگی دفاع کرده است. بازیکنی که به خاطر عملکردش مقابل برایتون با انتقادات شدیدی مواجه شد، به عنوان مثال روی کین، ستاره تیم ملی انگلیس، یونایتد را متهم کرد که «مثل بچه بازی می کند».