واریا با پیراهن قرمز روشن در گالری فولاد!

واریا پیراهن استقلال لیگ شانزدهم را بر تن کرد و شش فصل در این تیم بازی کرد و به عنوان کاپیتان این تیم به محبوبیت فوق العاده ای دست یافت. انتقال غفوری از استقلال به فولاد در حالی انجام می شود که مهدی شیری دیگر مدافع راست شناخته شده فولاد است و به این ترتیب دو مدافع راست فصل گذشته پرسپولیس و استقلال فصل آینده در فولاد حضور خواهند داشت. البته اعتقاد بر این است که وریا در این فصل بیشتر به عنوان وینگر بازی خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه فولاد ساعتی پیش بالاخره شایعه یک هفته ای را تایید کرد و وریا غفوری را به ترکیب خود اضافه کرد، بازیکنی که آخرین قهرمانی لیگ را به عنوان کاپیتان به دست آورد.
غفوری 34 ساله که پیش از این عکس حضورش در تمرین فولاد منتشر شده بود، زمانی که در اردوی ترکیه ای شاگردان نکونام حضور نداشت به این تیم پیوست اما در نهایت مذاکراتش با این تیم به نتیجه رسید و قراردادش را امضا کرد. دو روز با فولاد گذراند. او تمرین کرد و اگرچه حمیدرضا گرشاسبی دلیل تاخیر در نقل و انتقالات واریا را «مذاکره بر سر مسائل مالی» خواند و شایعات مبنی بر ممنوعیت امضای قراردادش را نادرست خواند، اما اگر مشکلی در این زمینه وجود داشت، به لطف او حل شد. تلاش مدیران فولاد این بازیکن یکی از اعضای مهم تیم در رقابت های فصل آینده خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1835801
07 مرداد 1401 ساعت 21:21 |
38.7 هزار امتیاز خبر|

108نقطه نظر

بعد از سه روز تمرین رسمی شد:

خبری بود که فوتبال ایران مدت ها منتظرش بود. وریا غفوری در فولاد.

قبل از آن فوتبال خوزستان با جذب نفراتی چون اشکان دژاگه، احسان پهلوان، سعید آقایی، مجید علیاری، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، کریستوفر کنت و … فعالیت خوبی در بازار تابستانی داشت اما حضور وریا غفوری در این باشگاه بیش از دیگران روی این تیم جنوبی با پیراهن قرمز تمرکز خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی