واریرز نمی‌خواهد براندین پودزیمسکی را با اس جی معامله کند

با جدایی کلای تامپسون در این فصل، وریرز در فصل 2024-2025 زمین اصلی متفاوتی خواهد داشت. آنها هنوز استف کری را در پی جی دارند. با این حال، تیم باید فردی را برای جایگزینی تامپسون در SG پیدا کند. جانشین احتمالی گلدن استیت برای تامپسون بازیکنی است که از قبل در فهرست آنها قرار دارد.

برندین پودزیمسکی نوزدهمین انتخاب کلی وریرز در سال 2023 از سانتا کلارا بود. فصل گذشته او در 74 بازی از 82 بازی وریرز به میدان رفت و 28 بازی را شروع کرد. در این خارج از فصل، واریرز در حال کار برای معامله با جاز برای SF Lauri Markanen ستاره‌دار بوده است. در عوض، یوتا می خواهد انتخاب ها و SG برندین Podziemski. به گفته آنتونی اسلیتر از The Athletic، وریرز نمی‌خواهد برندین پودیمسکی را در این فصل عوض کند.

گلدن استیت برندین پودزیمسکی را به عنوان مهره ای کلیدی در فهرست خود می بیند

براندین پودزیمسکی به عنوان یک بازیکن تازه کار، دقایق قانونی را از سرمربی تیم استیور کر (26.6) در هر بازی دید. این بازیکن 21 ساله میانگین (9.2) امتیاز، (5.8) ریباند و (3.7) پاس گل در هر بازی داشت. پودزیمسکی قبل از اینکه توسط واریرز دراف گیر شود، در سال 2021-2022 برای دانشگاه ایلینویز بازی کرد. پس از مشاهده زمان محدود بازی، پوزدیمسکی به درگاه نقل و انتقالات برخورد کرد و در سانتا کلارا به پایان رسید. پودزیمسکی از برینکو میانگین (19.9) امتیاز در هر بازی با یک شوت خیره کننده (.438) درصد از آن سوی قوس به دست آورد.

کمپین استثنایی او با سانتا کلارا او را به بازیکنی تبدیل کرد که وریرز می خواست در درافت دراف کند و آنها دقیقاً این کار را کردند. آنها به پودزیمسکی به عنوان بازیکنی می نگریستند که می تواند به خوبی در کنار استف کری قرار بگیرد. حالا که کلای تامپسون در این تیم نیست، پودزیمسکی از هر فرصتی برای شروع در فصل 25-2024 برخوردار خواهد بود. استیور کر، سرمربی تیم، نتوانست پودزیمسکی را به عنوان یک تازه کار از زمین خارج کند. این نوید خوبی برای اوست که فصل بعد شروع به کار کند.

براندین پودزیمسکی در مقایسه با دیگر بازیکنان تازه کار در دوران استیور کر با گلدن استیت زمان بازی قابل توجهی را به عنوان یک تازه کار دید. به عنوان مثال جاناتان کومینگا را در نظر بگیرید. در طول فصل تازه کار خود در 2021-22، او فقط میانگین (16.9) امتیاز در هر بازی کسب کرد و تنها 12 بازی را شروع کرد. پودزیمسکی در فصل تازه کار خود 28 بازی را شروع کرد. انتظار می رود شاهد برداشتن SG جوان در سال دوم باشیم.



https://sportslens.com/news/sources-have-reported-the-warriors-do-not-want-to-trade-sg-brandin-podziemski/ منبع: