واسطه‌ها برای خرید نیمار به منچستریونایتد مراجعه کرده‌اند – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات


تلاش منچستریونایتد برای یافتن یک گلزن نخبه به خوبی منتشر شده است، اما روز دوشنبه با پرتاب نام نیمار به رینگ، چرخشی هیجان انگیز داشت.

شخص مردم پر شور گزارش L’Equipe که اعلام کرد از بین تمام باشگاه هایی که برای امضای فوق ستاره برزیلی رقابت می کنند، یونایتد بهترین جایگاه را دارد.

ادعا شده بود که کاسمیرو، فوق ستاره یونایتد و هموطن خود در تلاش است تا ستاره پاری سن ژرمن را متقاعد کند که لیگ 1 را کنار بگذارد و به او در اولدترافورد بپیوندد.

گزارش های متفاوتی در مورد انتقال نیمار توسط یونایتد به گوش می رسد

نیمار از نظر هزینه نقل و انتقالات و دستمزد، با توجه به اینکه گفته می شود مرد سابق بارسلونا هفته ای 1,083,846 یورو درآمد دارد، هزینه بالایی خواهد داشت. کاپولوژی.

او ارزش دارد 70 میلیون یورو همانطور که در ترانسفرمارکت و یونایتد توانایی پرداخت هر دو را ندارد و از این رو قرارداد قرضی با یونایتد که تمام دستمزد را پوشش می دهد نیز به عنوان یک گزینه مطرح شد.

در حالی که خبرنگاران ESPN به طور کامل این گزارش را تکذیب کردند، کاوه صلح‌کل، روزنامه‌نگار اسکای اسپورت، سناریوی فعلی در مورد انتقال احتمالی را فاش کرد.

واسطه ها با منچستریونایتد برای جذب نیمار از پاری سن ژرمن تماس گرفتند. آنها یکی از تعدادی باشگاهی هستند که در مورد در دسترس بودن احتمالی او با آنها تماس گرفته شده است.

این روزنامه نگار در توییتر نوشت: «در حالی که ممکن است یک معامله از نقطه نظر تجاری منطقی باشد، اما او در حال حاضر هدف یونایتد نیست.

قرارداد نیمار منطقی نیست

علی‌رغم نگرانی‌ها در مورد سیرک خارج از زمین پیرامون این برزیلی، کیفیت او در زمین بی‌نظیر است.

او در این فصل 29 بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده و 18 گل و 17 پاس گل در آن مدت به ثبت رسانده است. او نسبت به گلزنی در هر 67 دقیقه یک گل دارد.

اما رکورد مصدومیت او بسیار افتضاح است و این بازیکن 31 ساله به مدت 139 روز از میادین دور بود.

پس از اتفاقاتی که یونایتد در گذشته با پل پوگبا و کریستیانو رونالدو روبرو شده است، انتقال این بازیکن ملی پوش برزیلی چندان منطقی به نظر نمی رسد و اریک تن هاگ مطمئناً در مورد آن صحبت خواهد کرد.



برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!
تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!



https://thepeoplesperson.com/2023/05/23/intermediaries-have-approached-manchester-united-regarding-neymar-deal-264377/ منبع: