وافل جمعه: شایعات، برنج، هوای تازه

در اینجا کمی بیشتر از Tim آورده شده است، ستون این هفته او بازتابی است در مورد این فصل و احساسی که در او ایجاد کرد – ارزش وقت گذاشتن را دارد (مثل همیشه!).

درست است، این فقط در مورد آن است. من شما را با یک Arsecast کاملاً جدید ترک می کنم، با کایا کایناک از فوتبال لندن در مورد قرارداد جدید ساکا، احتمال اینکه یکشنبه آخرین بازی گرانیت ژاکا برای باشگاه باشد، نیاز به فروش خوب در تابستان امسال و موارد دیگر صحبت کنم.

این بدان معناست که وقتی بازیکنان با مشخصات بالا را هدف قرار می دهید، برای آنها رقابت خواهید داشت. این یک واقعیت زندگی انتقالی است. اگر می خواهید تابستانی آرام داشته باشید، دو راه دارید. اول، از باشگاه خود بخواهید بازیکنان مزخرفی را بخرد که هیچ کس نمی خواهد، زیرا این کار آسان است. دو، فقط بپذیرید که همه این چیزها کاملاً از دست شما خارج است و اجازه دهید پخش شود. Que sera، sera – و همه اینها.

احساس می‌کنم هر سال این را می‌گویم، اما فضای رسانه‌ای که این روزها در آن وجود داریم به این معنی است که کاه‌های بیشتری وجود دارد، و برای یافتن گندم باید عمیق‌تر و عمیق‌تر حفاری کرد. در نهایت، هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم تا بر آن تأثیر بگذاریم، و اگر به‌روزرسانی‌های ناشناس در توییتر از @Insider173891283 و امثال آن‌ها شما را کمی درگیر می‌کند، شاید ارزش آن را داشته باشد که تلفن را کنار بگذارید و گرفتن هوای تازه

تمام پیوندهایی که برای گوش دادن/اشتراک به آن نیاز دارید در زیر آمده است. ما همچنین آخرین پادکست پیش‌نمایش فصل را در اختیار خواهیم داشت پاترئون برای شما کمی بعد از ظهر امروز گوش دادن خوشحال است، و من مشتاقانه منتظر هستم تا در آخر هفته با هرچه بیشتر افراد ممکن آشنا شوم – در رویداد Union Chapel ما و فراتر از آن.

این هفته شاهد داستان هایی در مورد این بود که چگونه توماس توخل او را در بایرن مونیخ می خواهد و چگونه منچستریونایتد او را به یکی از اهداف اصلی خود در تابستان تبدیل کرده است. من مقداری عصبانیت آنلاین در مورد این موضوع دیده‌ام، اما واقعیت این است که وقتی بازیکنان برتر را تعقیب می‌کنید، این امر اجتناب‌ناپذیر است. هر چه بهتر شوید – و شکی نیست که آرسنال در این فصل پیشرفت کرده است – تعداد بازیکنانی که واقعاً می توانند شما را بهبود ببخشند کمتر و کوچکتر می شود.

صبح همگی، یک وبلاگ جمعه سریع که بعداً به لندن می روم و باید وسایلم را جمع کنم و به فرودگاه بروم.

این فقط برای امروز صبح است. از آنجایی که 26 مه است، از من بی ادب است که روز سنت مایکل را به همه شما تبریک ندهم، و مطمئناً چرا این روز را برای شروع روزتان خوشحال نکنید؟

برای اینکه بدانید یکی از اهداف اصلی آرسنال در تابستان امسال، دکلان رایس است، نیازی نیست که خودی باشید. وستهام و ایرلند میکل آرتتا به هافبک انگلیس علاقه زیادی دارد و درک من این است که – دقیقاً مانند انتقال گابریل ژسوس در سال گذشته – در چند ماه گذشته کارهای زیادی در این زمینه انجام شده است. که به این معنی نیست که این یک معامله تمام شده یا چیزی شبیه به آن است، اما خطوط ارتباطی بسیار باز بوده است.

البته، چشم انداز می تواند به سرعت تغییر کند. بدیهی است که ما یک باشگاه بسیار ثروتمند هستیم، اما افراد دیگری نیز وجود دارند که از نظر پول ثروتمندتر یا احمق تر هستند (گاهی اوقات هر دو)، و هر فوتبالیستی تصمیم درستی برای حرفه خود نمی گیرد – اغلب یکی را انتخاب می کند که برای موجودی بانکی آنها بهتر است. برخی از فوتبالیست‌ها حتی تصمیم نهایی را کنترل نمی‌کنند، همانطور که اخیراً دیده‌ایم. ما باید اطمینان داشته باشیم که قدرت متقاعدسازی میکل آرتتا، که روی دیگر بازیکنان اخیر کار کرده است، برای دفع پلک های بال زدن سایر باشگاه ها کافی است. این و همه چیزهای دیگری که گفتم در مورد اینکه آرسنال در حال حاضر مکان خوبی برای بودن است.

تابستان بزرگی برای مردان و همچنین برای زنان آرسنال خواهد بود. تیم داستانی را می شکند که هاف میانی رافائل می رود، یک شکاف بزرگ در مرکز دفاع ایجاد کرد. مثل همیشه، برای اطلاع از همه اتفاقات و آخرین اخبار مربوط به نقل و انتقالات، مطمئن شوید که در جریان هستید بخش اختصاصی ارسبلاگ نیوز به تیم بانوان

من شخصاً به رایس اطمینان دارم. ما پس از یک فصل خوب از پیشرفت واقعی، در موقعیت بسیار خوبی در آرسنال هستیم. من همچنین فکر می‌کنم این واقعیت که بوکایو ساکا را به یک قرارداد جدید بستیم، این پیام را می‌فرستد که اگر بازیکنی جوان و جاه‌طلب هستید، این باشگاه خوبی است. او یکی از بهترین های انگلیس است، اگر نه اروپا، و متقاعد شده است که می تواند به عنوان بازیکن با ما به آنچه می خواهد دست یابد. این به نیروهای بالقوه چیزی در مورد آنچه در حال وقوع است می گوید. ما را به مقصد جذاب تری تبدیل می کند.

https://arseblog.com/2023/05/friday-waffle-rumours-rice-fresh-air/ منبع: