واقعاً گوردون در مورد انتقال لیورپول چه فکر می کند

فابریتزیو رومانو اکنون چارچوب ذهنی آنتونی گوردون را در مورد خروج احتمالی از نیوکاسل یونایتد در تابستان امسال ترسیم کرده است.

به نظر می رسید که ملی پوش انگلیسی آماده تغییر احتمالی باشگاه است، اگرچه به نظر نمی رسید که برای چنین احتمالی اصرار کند.

همانطور که همه چیز مشخص شد، Magpies موفق شدند از طریق فروش مانند Yankuba Minteh مرتبط با Reds به Brighton & Hove Albion، الزامات PSR خود را برآورده کنند.

“با فشار بازی جوانمردانه مالی، نیوکاسل چند هفته پیچیده برای یافتن راه حل سپری کرد.” ستون نویس CaughtOffside در این مورد صحبت کرد اینجا ما برویم پادکست

در حال حاضر، یکشنبه عصر، همه چیز برای نیوکاسل خوب است، زیرا آنها یانکوبا مینته را به قیمت 30 میلیون پوند به برایتون فروختند، پس از اینکه بازیکن انتقال به المپیک لیون را رد کرد.

خبرنگار گاردین در ادامه افزود: زمانی که نیوکاسل مجبور بود با احتمال از دست دادن یکی از ستارگان تیمش به دلیل FFP روبرو شود، آنتونی گوردون یکی دیگر از بازیکنانی بود که از نظر خروجی مورد بحث قرار گرفت.

“آنها با لیورپول گفتگو کردند و احتمال معامله مبادله را بررسی کردند. لیورپول همچنان به آنتونی گوردون علاقه دارد. لیورپول معتقد است که او بازیکن بسیار با استعدادی است. این بازیکن نیز برای این شرایط باز بود و منتظر بود تا نیوکاسل بهترین تصمیم را بگیرد. بنابراین نه اینکه نیوکاسل را ترک کنم، بلکه برای هر موقعیتی باز است.

واقعیت این است که آنها هرگز نزدیک نبودند. تنها راه برای تحقق این امر این بود که نیوکاسل قیمت را کاهش دهد. هرگز اتفاق نیفتاد. بنابراین گوردون و ایسک هرگز واقعاً به ترک باشگاه نزدیک نبودند.”

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

وینگر 23 ساله 23 گل در 48 بازی (در تمام مسابقات) برای مردان ادی هاو در فصل 2023/24 ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: لیورپول واکنش ایده آل به اخبار نقل و انتقالاتی را که ظاهر شده می داند – گزارش

بیشتر بخوانید: توسعه انتقال ریکاردو کالافیوری قبل از چرخش پس از یورو – گزارش

لیورپول در پنجره تابستانی به چه چیزی نیاز دارد؟

آنتونی گوردون در یورو – (عکس از INA FASSBENDER/AFP از طریق گتی ایماژ)

بیایید در اینجا واضح بگوییم: ما کاملاً گوردون را به عنوان یک فوتبالیست تحسین می کنیم و اگر او تابستان امسال به آنفیلد برود، لزوماً ناامید نخواهیم شد.

با این حال، به عنوان یک وینگر چپ، سؤالاتی را در مورد نیاز به امضای او ایجاد می کند.

فراموش نکنید که لیورپول هنوز هم بازیکنانی مانند کودی گاکپو، دیوگو جوتا و لوئیس دیاز را برای بازی در جناح چپ در دسترس دارد (بدون ذکر داروین نونز).

این جناح حریف است که در آن ما به طور جدی با گزینه هایی فراتر از مو صلاح گزینه اول کمبود داریم.

تا جایی که به ما مربوط می شود، پس از اینکه شاهد این باشیم که باشگاه برای یک مطالعه طولانی مدت برای پادشاه مصر ما تلاش می کند، احساس آرامش بیشتری می کنیم.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/06/30/what-gordon-thinks-liverpool-transfer-move-romano/ منبع: