واقعیت مجازی را بیاورید و از استقلال صحبت نکنید

ملی پوش سابق درباره بازی استقلال مقابل ذوب آهن گفت: به نظر من ذوب آهن تیمی ثابت و یک دست است. کار دفاعی آنها عالی است و سعی می کنند اول گل نخورند و بعد به دنبال گلزنی هستند. تساوی های زیاد آنها نیز به دلیل عملکرد خوب دفاعی آنهاست. به نظر من استقلال برای موفقیت باید بازی را بالا ببرد.

دین محمدی درباره قضاوت حاج ملک در دیدار استقلال و فولاد گفت: تا زمانی که VAR به ایران نیاید همین مشکلات را خواهیم داشت و هیچ شکی در آن نداریم. مطمئن باشید تا زمانی که تکنولوژی کمک داور ویدئویی وارد لیگ ایران نشود، هیچ چیزی حل نمی شود. تا چند سال پیش که VAR وجود نداشت در اروپا این وضعیت بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیروس دین محمدی، پیشکسوت سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال، درباره عملکرد آبی های پایتخت در هفته های اخیر گفت: به نظر من تیمی که تا هفته گذشته در صدر جدول قرار داشت و اکنون در رده سوم قرار دارد. طبیعتا خوب کار کرد و جای نقد نیست. این نشان می دهد که تیم خوب کار کرده است. هیچ تیمی نمی تواند همیشه برنده شود و گاهی اوقات مساوی می شود.

وی درباره غیبت ساپینتو در این دیدار توضیح داد: طبیعتا غیبت او تاثیرگذار است. حضور سرمربی می تواند از نظر روحی و جسمی به تیم کمک کند. امیدوارم نبودش تاثیری نداشته باشد.

پیشکسوت استقلال می گوید می توان از اخلاق ساپینتو انتقاد کرد اما از نظر فنی درست نیست.

واقعیت مجازی را بیاورید و از استقلال صحبت نکنید


سرویس خبر شماره: 1847819
20 اکتبر 1401 ساعت 4:42 ب.ظ
2.1 هزار |

0نقطه نظر

دین محمدی: انتقاد ساپینتو درست نیست

وی ادامه داد: چرا کسی از اینکه استقلال در سال گذشته 5 بازی متوالی را مساوی کرد، انتقاد نکرد؟ اما حالا تا تیم به تساوی برسد همه به ساپینتو حمله می کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود. استقلال با تیم پیشرو هم یک امتیاز مثبت است و هنوز برای انتقاد زود است.

دین محمدی در نهایت در خصوص نگرانی بازیکنان ذوب آهن از قضاوت داور گفت: هر بازی شرایط خاصی دارد و هر داوری در هر بازی خودش قضاوت می کند. اینکه در دیدار مقابل فولاد برای استقلال پنالتی گرفته نشد دلیلی بر خطای داوران مقابل ذوب آهن و به نفع استقلال نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی درباره دعوت عیشمی به تیم ملی نیز گفت: فکر می کنم او روزمرگی را کاملا بلد است. به عنوان سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت او را دعوت کند.

وی ادامه داد: VAR باید هر چه زودتر در فوتبال ایران وارد شود. اینکه بگوییم داور تنبل بوده یا صحنه را ندیده یا زاویه اشتباه بوده قابل قبول نیست. همه همین را می گویند. خود داور می تواند هزار دلیل بیاورد و بگوید بازیکن تقلب کرده است. اما وقتی کمک داور ویدیویی می آید، می تواند به داور کمک کند تا در صحنه های حساس تصمیمات بهتری بگیرد.

پیشکسوت استقلال گفت: به نظرم انتقاد از تیم کار درستی نیست و هنوز زود است. با این حال، درست است که اخلاقیات ساپینتو مورد انتقاد قرار می گیرد. این مشکلی نیست. بعضی ها فکر می کنند سرمربی باید آرام باشد که خوب است. اما انتقاد فنی از تیم منصفانه نیست.