واقعیت وضعیت مصدومیت طولانی مدت کورتیس جونز پس از بازگشت لیورپول – لیورپول اف سی

اکنون در نقطه‌ای هستم که می‌خواهم تندرست باشم، می‌خواهم تا جایی که می‌توانم بازی کنم و می‌خواهم تا آنجا که می‌توانم روی تیم تأثیر بگذارم.

لیورپول، انگلستان - سه شنبه، 25 اکتبر 2022: کرتیس جونز لیورپول در جریان یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی روز پنجم لیگ قهرمانان اروپا در گروه A بین AFC آژاکس و لیورپول FC.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

17 بازی دیگر او را تماشا کرده است و نتوانست در آن شرکت کند، در حالی که او حتی در ماه ژانویه برای تیم زیر 21 سال بازی کرد و 45 دقیقه در شکست 2-0 مقابل تاتنهام بازی کرد.

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 19 اکتبر 2022: کرتیس جونز لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و وستهام یونایتد در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اما من دوست دارم گل و پاس گل هم بگیرم. من فقط می خواهم بهترین باشم.»

https://www.thisisanfield.com/2023/02/the-reality-of-curtis-jones-long-term-injury-situation-after-liverpool-return/ منبع:

این بینشی از مبارزه مداوم با شماره 17 لیورپول و اینکه چگونه بهبودی بسیاری از مصدومیت ها خطی نیست، می دهد.

اما باشگاه در حال حاضر توضیح داده است، به عنوان بخشی از خود راه رفتن در مجله الکترونیکی، که متخصصان به جونز توصیه کرده اند که “میزان تمرین و بازی خود را کاهش دهد تا امیدواریم مشکل حل شود.”

اگر بتوانم در همه بازی‌ها شرکت کنم، یا حداقل بتوانم برای حضور در همه بازی‌ها آمادگی لازم را داشته باشم، این اولین چیز است.

با این حال، جونز برای شش بازی از هفت بازی قرمزها از ابتدای سال وارد ترکیب روز مسابقه شده است، با این امید که اکنون او بدترین مشکلات تناسب اندام خود را پشت سر گذاشته و بتواند دوباره به طور منظم کمک کند.

حضور در 92 بازی در دو کمپین قبلی و حضور در 61 بازی از آن ها، برای جونز یک واقعیت سخت است.

این فصلی است که در آن این بازیکن 22 ساله تنها دو بازی را آغاز کرده است، 9 بار دیگر از روی نیمکت آمده و در 4 بازی بدون استفاده بوده است.

به راحتی فراموش می شود که او چه در خط هافبک و چه در سمت چپ می تواند بازیکن ارزشمندی باشد، هرچند نمی توان انکار کرد که این شکست ها مانع پیشرفت او شده است.

در مصاحبه با راه برویدجونز اعتراف کرد که پس از تعیین اهداف قبلی و تعیین اهداف، به او واگذار شده است تا اهداف خود را برای کمپین تجدید نظر کند.

او گفت: برای من شخصاً در ابتدای فصل درباره گل و پاس گل صحبت می کردم.

مدت هاست که مشخص شده بود که این فارغ التحصیل آکادمی قبل از شروع فصل از ناحیه تیبیای راست دچار آسیب دیدگی ناشی از استرس شد که در ماه های سپتامبر و دسامبر با ناکامی های بیشتری همراه بود.

کرتیس جونز کمپین خود را به دلیل مشکلات مداوم مصدومیت مختل کرده است و این هافبک تنها در 15 بار در ترکیب لیورپول قرار گرفته است.