والنسیا اسپانسر وینیسیوس جونیور شد (تصویر)

در پی اتفاقات اخیر، کمیته مسابقات لالیگا به باشگاه والنسیا اعلام کرد که بخشی از مستایا باید به روی تماشاگران بسته شود. همچنین محل ماریو کمپس در این ورزشگاه به مدت پنج هفته تعطیل خواهد بود. این کمیته همچنین جریمه 45 هزار یورویی والنسیا را به خاطر اتفاقاتی که در بازی با رئال رخ داد، در نظر گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

حواشی مربوط به بازی قبلی والنسیا همچنان ادامه دارد و هجوم او متوجه باشگاه متخلف و هواداران بود. این داستان به شعارهای نژادپرستانه هواداران والنسیا علیه وینیسیوس جونیور مرتبط است که به دنبال اعتراض جامعه جهانی انجام شد.

بازیکنان والنسیا که به دلیل اتفاقات اخیر محبوبیت تیمشان را از دست داده اند، عصر امروز بنری را به نمایش گذاشتند که روی آن نوشته شده بود: نژادپرستی در فوتبال جایی ندارد!

در کنار واکنش های مجازی و تن به تن، شاهد محکومیت نژادپرستی در بازی های این هفته لالیگا نیز هستیم. در عین حال بسیاری اسپانیا را به دلیل اتفاقات اخیر کشوری نژادپرست می دانند و لالیگا را به دلیل بی تفاوتی نسبت به این موضوع مقصر می دانند.

1879747


سرویس خبر شماره: 1939936
ژوئن 05, 1402 در 00:25
2.4K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، والنسیا امشب با یک گل مغلوب مایورکا شد که در یک بازی جنجالی یکشنبه هفته جاری با نتیجه یک بر صفر از سد رئال مادرید شکست و بقای خود در لیگ را قطعی کرد.

پیش از بازی امروز، بازیکنان مایورکا و والنسیا بنری را در محکومیت نژادپرستی باز کردند.

والنسیا اسپانسر وینیسیوس جونیور شد (تصویر)

در بازی دیشب مقابل رئال مادرید نیز شاهد حمایت بی نظیر هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو از وینیسیوس بودیم که با لباس شخصی خود در ورزشگاه حاضر شد. در آستانه بازی امروز والنسیا و مایورکا، بنر بزرگی توسط بازیکنان دو تیم در محکومیت مقوله نژادپرستی پخش شد.