واکنش آقای گل لیگ به حضور در تیم قدیمی مجیدی


سرویس خبر شماره: 2052203
12 تیر 1403 ساعت 07:43 |
3.3K |

1نقطه نظر

مقانلو: فعلاً در مورد کابین صحبت نمی کنم

شهریار مقانلو می گوید ژوزه مورائیس مربی بزرگی است که سپاهان را بعد از یازده سال به جام رساند.

واکنش آقای گل لیگ به حضور در تیم قدیمی مجیدی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این روزها ماجرای مربیگری شهریار مغانلو در امارات جدیتر از همیشه شنیده می شود و شنیده ها حاکی از پیوستن آقای گل لیگ برتر به لژیونرهای فوتبال ایران است. او فصل قبل با 16 گل در خط حمله لیگ برتر ایران امپراطوری خود را حفظ کرد و برای دومین فصل متوالی آقای گل شد.

شهریار فوتبال ایران که فصل خوبی را با سپاهان آغاز کرد، با فراسونشیبان به جام نرسید اما با قهرمانی در جام حذفی، وداع باشکوهی از فصل بیست و دوم داشت. مطمئناً به نظر می رسید او در نقش جهان بماند یا بعد از آقای گلی اش به پرسپولیس برگردد، اما پس از بازگشت به سرمربیگری امارات، به نظر می رسد باید ماجراجویی خود را در درون تیم اتحاد کلبا ادامه دهد. فصل بعد . اما او هنوز این اطلاعات را تایید نکرده و نهایی شدن سفر خود به امارات را به چند روز آینده موکول می کند.

2045521

مغانلو که به دلیل انگیزه شانس حضور در جام جهانی قطر را از دست داد، حالا در لیست انتخابی قلانوی قرار دارد و البته کار ایران را آسان نمی داند و معتقد است که اگرچه در رقابت است اما تیم ملی در تمام مسابقات برای صعود به جام جهانی شرایط سختی خواهد داشت. وی گفت وگویی با ایران ورزشی داشته که در ادامه می خوانیم:

* با شروع خوب سپاهان در فصل اول شاید همه این تیم را مدعی اصلی قهرمانی می دانستند اما در آینده افت زیادی داشتید و قهرمانی ممکن نشد.
همانطور که گفتید ما فصل را خیلی خوب شروع کردیم و حتی هفته ها در بالای جدول بودیم، اما اتفاقاتی که افتاد ساختار ذهنی تیم را خراب کرد و نتوانستیم قهرمان لیگ برتر شویم. با این حال خدا را شکر با قهرمانی در جام حذفی کار را به خوبی تمام کردیم و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم، خیلی خوب بود که با جام حذفی لیگ را به پایان بردیم.

* کارتان با خوزه مورایس چگونه بود، او چه شخصیتی دارد؟
مورائیس شخصیت حرفه ای خوبی دارد و مربی فوق العاده ای است. سپاهان بعد از 11 سال توانست با مورائیس جام را بالای سر ببرد. او کار بزرگی انجام داده و قهرمانی در جام حذفی نشان دهنده توانایی های این مربی است.

* در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد ادغام شما در تیم اتحاد کلبه مطرح شده است، آیا حضور شما را در این تیم تمام شده بدانیم؟
من فعلا در مورد این موضوع صحبت نمی کنم تا ببینم در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.

2044450

* اما رسانه های اماراتی کار را انجام شده می دانند.
من در حال حاضر در حال استراحت هستم و مدیر برنامه های من همه چیز را زیر نظر دارد، امیدوارم بهترین ها انجام شود. من به خدا توکل کردم و هر اتفاقی که بیفتد امیدوارم برایم خیر و برکت داشته باشد.

* شما برای دومین فصل متوالی آقای گل شدید، این مشکل تا چه اندازه ناکامی شما در قهرمانی در لیگ برتر را جبران کرد؟
اول از همه از هم تیمی هایم، باشگاه بزرگ سپاهان و مربیان تشکر می کنم چون اگر همکاری و کمک آنها نبود این اتفاق هرگز نمی افتاد. باعث افتخار و خوشحالی من است که دو سال متوالی آقای گل لیگ برتر هستم. درست است که نتوانستیم قهرمان شویم، اما خوشحالم که حداقل آقای گل لیگ برتر از سپاهان است و توانستم کمی هواداران را خوشحال کنم.

* جمع بندی مجدد تیم ملی در آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی را چگونه ارزیابی می کنید؟ گروه ما سخت است یا آسان؟
گروه ما آسان نیست و تیم ملی هم مسابقات آسانی ندارد. اما با همه این اوصاف تیم ملی فوتبال ایران تیم بزرگی است و یکی از مدعیان جام جهانی محسوب می شود. ما بازیکنان باکیفیتی داریم و مطمئن باشید همه تیم ها از نام ایران می ترسند. اما اصرار دارم که هیچ تیمی را دست کم نگیریم و برای کسب نتایج لازم و رسیدن به جام جهانی با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی