واکنش آقای گل و پنالتی پرسپولیس به گل ترابی; خوب زد / 2 هفته مانده به لیگ و هنوز برای جشن قهرمانی زود است

مهدی ترابی بهترین تصمیم را گرفت و ضربه او را تبدیل به گل کرد. ما از قبل می دانستیم که بازی بسیار سختی مقابل پیکان داریم و پیروزی در آن چقدر به تیم کمک می کند. بعد از بازی هم گفتم که در این نوع بازی ها تعداد گل ها مهم نیست و باید برنده شوید. پرسپولیس به 3 امتیاز نیاز داشت و آن را گرفت.

اما در مورد پنالتی شما زیاد صحبت کردیم؟!

من یک گیمر حرفه ای هستم. حرفه من فوتبال است و وظیفه من این است که خوب تمرین کنم. من همیشه باید برای بازی آماده باشم، اما سرمربی تصمیم می‌گیرد چه کسی را در زمین بگذارد. چه من یا شخص دیگری در زمین باشیم تا ثانیه ای که در زمین هستیم برای پیروزی پرسپولیس می جنگیم.

شنیدیم پای دوقلو شما مجروح شده است. آیا به طور کامل از مصدومیت خود رهایی یافته و آماده بازی با گل گهر هستید؟

الان خیلی ها می گویند پرسپولیس باید سکوی قهرمانی بسازد. نظر تو چیست؟

فکر می کنی بازی با گل گهر سیرجان سخت تر است یا بازی با نساجی مازندران، تیم سابقت در قائم شهر؟

در همین رابطه با گئورگی گلسیانی گفت و گو کردیم که نتیجه آن را مشاهده می کنید.

مهم نیست و مهم این است که مهدی ترابی یک پنالتی زیبا زد. او در همان مسابقه با یک تیر بسیار محکم و با قدرت در میانه دروازه به دروازه زد و یک گل گرانبهای سه امتیازی به ثمر رساند.

من کارشناس داوری نیستم اما سعید صادقی 100 درصد پنالتی گرفت. این صحنه پنالتی که داور گرفت باید نظر خبره ها باشه. ما در طول فصل ثابت کرده ایم که چه تیم بزرگی هستیم و نیازی به گفتن بیشتر نیست. من به همه احترام می گذارم و دیگر حرفی برای گفتن ندارم.

فکر می کنم شانس خیلی خوبی برای قهرمانی داریم، اما هنوز برای شادی زود است. دو مسابقه سنگین وزن دیگر در انتظارمان است و باید با تمام وجود بجنگیم.

یک بازی حذفی مقابل گل گهر و یک بازی لیگ برتر با پیکان که پنالتی گرفت، اما تو نبودی؟

اگر شما جای مهدی ترابی بودید، پنالتی را از کدام سمت رشید مظاهری می زدید؟

در این مرحله هیچ بازی سختی نیست، اما در حال حاضر تمام فکر و ذکرمان معطوف بازی با گل گهر است. پس از آن به تیم مناسب نساجی می رسیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سرنوشت بازی پیکان و پرسپولیس با یک پنالتی مشخص شد که مهدی ترابی آن را به گل تبدیل کرد. شاید اگر جورجی گلسیانی در زمین بود پشت پنالتی تیمش مقابل پیکان می ایستاد و 7 گل می زد. 7 گلی که او را بالاتر از یورگن لوکادیا بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر کرد.

اگه مصدوم نبودی اون دو تا گل رو میزدی؟!

هفته گذشته در غیاب گئورگی گلسیانی مصدوم و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران، تیم های ایرانی پرسپولیس و گل گهر سیرجان در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. قرمزها در نیمه اول با انگیزه و تهاجمی به نظر می رسیدند و اگرچه گلزنان تلاش می کردند به دروازه بیرانوند نزدیک شوند اما این پرسپولیس بود که در دقیقه 31 از روی پنالتی مهدی ترابی گل افتتاحیه را به ثمر رساند. ترابی با پاس گل دوم عیسی آل کثیر برای پرسپولیس راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد و با تک گل رضا شکاری گل گهر خط خورد.

گیورگی گلسیانی

مهم نیست. من یا مهدی ترابی یا هر بازیکن دیگری پشت پنالتی می ایستیم، مهم گلزنی برای پرسپولیس است. فوتبال یک ورزش تیمی است و موفقیت تیم از هر چیز دیگری مهمتر است.