واکنش استقلالی ها پس از مذاکره با تیام و مصاحبه با یک ایجنت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چند روز گذشته و در بازار نقل و انتقالات زمستانی اخبار و شایعات زیادی در مورد مذاکره استقلال با مامه تیام، مهاجم سابق لس بلوز و فعلی کایسری اسپور به گوش رسید.


سرویس خبر شماره: 1867116
07 فوریه 1401 @ 22:25 |
6.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

باشگاه استقلال به انتشار اخباری مبنی بر مذاکره با تیام و صحبت های مدیر برنامه های خود واکنش نشان داد.

واکنش استقلالی ها پس از مذاکره با تیام و مصاحبه با یک ایجنت

ساعاتی بعد نظرات منتشر شده از سوی مدیربرنامه های تیام تکذیب شد. در اطلاعیه دوم همچنین آمده است: با صحبت هایی که بین یکی از مسئولان باشگاه استقلال و مدیر برنامه های مامه تیام انجام شد، مشخص شد که مدیران برنامه های این بازیکن هیچ مصاحبه و اظهارنظری در این خصوص انجام نداده اند. احتمال بازگشت تیام به استقلال و نقل قول های مطرح شده در این مورد. ، نادرست است.



مجله اخبار فوتبال داخلی این اتفاقات باشگاه استقلال را مجبور به صدور دو بیانیه کرد. در ابتدا ضمن تکذیب مذاکره برای جذب مهاجم کایسری اسپور اعلام می کنند: باشگاه استقلال ضمن احترام به مامه تیام که بازیکن ارزشمند و توانمندی است، اعلام می کند که هیچ مذاکره ای با این بازیکن و باشگاهش نداشته و نامه منتشر شده در این خصوص کذب است و باشگاه استقلال این حق را برای خود محفوظ می دارد که این موضوع را پیگیری کند. .

پس از چند ساعت مصاحبه ای نیز در شبکه های مجازی به نقل از مدیر برنامه های این مهاجم سنگالی منتشر شد که علیه استقلال و لیدرهای این تیم صحبت کرد.

حتی عکسی از درخواست آبی ها از مدیر برنامه این بازیکن در فضای مجازی منتشر شده است که مدیرعامل آبی ها از این ایجنت خواسته تا دلایل حضور تیام در استقلال را ارائه کند.