واکنش استقلال به محرومیت ساپینتو از فولاد

باشگاه استقلال به خبر محرومیت ریکاردو ساپینتو در بازی مقابل فولاد واکنش نشان داد.

واکنش استقلال به محرومیت ساپینتو از فولاد

در بند آخر بیانیه آبی ها همچنین آمده است: باشگاه استقلال از رسانه های محترم درخواست می کند از گمانه زنی و تغذیه اخباری که وجود خارجی ندارند خودداری کرده و از تشویش اذهان عمومی خودداری کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1894020
مارس 14, 1401 @ 4:53 ب.ظ
3.9 هزار |

0نقطه نظر

در بخش زیر این اطلاعیه آمده است: این خبر در حالی منتشر شده است که هنوز حکمی از سوی کمیته استیناف و فدراسیون فوتبال صادر نشده است و باشگاه استقلال از تمام ظرفیت های قانونی خود برای احیای حقوق پایمال شده سرمربی خود استفاده می کند.

پس از این بود که ساپینتو به دلیل اظهاراتش در نشست خبری پس از بازی با پیکان به 2 جلسه محرومیت دائم و 2 جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد تا یک جلسه محرومیت با مهلت او در بازی با پیکان فعال شود. مس کرمان.

حالا باشگاه استقلال هم به این مشکل واکنش نشان داده است. در بیانیه آبی پوشان آمده است: ظهر امروز خبری کذب مبنی بر محرومیت ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل فولاد منتشر شد که تعجب را به وجود آورد.

صبح امروز یکی از خبرگزاری ها مدعی شد که بازی با نفت مسجد سلیمان محرومیتی بوده که به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل مس انجام شده است و ساپینتو باید 4 جلسه محرومیتی را پشت سر بگذارد که شامل دیدار با ملوان، نساجی و … گل گهر و فولاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال فردا در شرایطی به مصاف گل گهر می رود که ریکاردو ساپینتو به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. سرمربی پرتغالی آبی ها پس از دیدار مقابل مس کرمان با محرومیت دائم و محرومیت مواجه شد.